با این میوه ها شکم خود را کوچک کنید!

قبل از هر چیز باید بدانید که متخصصان تغذیه، داشتن شکم صاف را در تمام روزهای هفته امری ناممکن می دانند، چون بعضی از خوردنی ها باعث نفخ شکم می شود و فرآیند هضم، شکم را کمی بزرگ تر از حد معمول نشان می دهد، اما به طور کلی اگر از یک برنامه غذایی سالم پیروی کنید، قسمت اعظم چربی های شکمی خود را از دست خواهید داد.

در وهلۀ اول به این نکته توجه داشته باشید که نوشیدن آب فراوان و دوری از مقادیر زیاد چربی، آرد سفید و نمک بسیار تعیین کننده است، چون این مواد باعث احتباس آب در بدن و افزایش وزن می شود، اما در این مطلب خواهید دید که چگونه میوه ها می توانند در روند کاهش وزن به شما کمک کنند.

به طور کلی خاصیت کالری سوزی میوها بزرگ ترین فرصت شماست؛ میوه چربی ها را می سوزاند و با افزایش فعالیت معده، شانس از دست دادن سموم را افزایش می دهد؛ بیشتر میوه ها دارای فیبر هستند که شما را از التهاب شکمی مصون داشته و ذخیرۀ فلانوئید آنها به کالری سوزی و کاهش وزن کمک می کند.

میوه هایی که به شما درداشتن شکمی صاف کمک می کنند عبارتند از: سیب سبز، موز، توت، لیمو ترش و آناناس.

بنابراین برای داشتن جسمی سالم تر و داشتن شکمی صاف تر باید برنامه غذایی شما سرشار از میوه ها باشد که می توانید آن را به صورت کامل و یا از آب آن در وعدۀ صبحانه یا ناهار استفاده کنید؛ میوه ویتامین ها و مواد معدنی لازم برای سلامتی شما را فراهم خواهد کرد.