«مجموعه های ورزشی» از هاتف شهر پس گرفته می شود

گروه اجتماعی- محمد رضایی رییس سازمان ورزش شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار شهری افکارنیوز، با اعلام خبر بازپسگیری تمام مجموعه های ورزشی شهرداری از بخش خصوصی در ماه های آتی عنوان کرد: تخلفات گسترده بخش خصوصی اعم از افزایش خودسرانه تعرفه ها از جمله دلایل این تصمیم بوده است.

وی با اشاره به این که شهرداری تهران در حال حاضر دارای 320 مجموعه ورزشی در سراسر شهر است، اظهار کرد: از این تعداد 120 مجموعه در اختیار سازمان ورزش است، 120 مجموعه از طریق مزایده به صورت مستقیم به پیمانکار سپرده می شود، حدود 80 مجموعه در اختیار محلات است و 15 مجموعه نیز توسط هاتف شهر به بخش خصوصی سپرده شده است.

رضایی تاکید کرد: سازمان ورزش قصد بازپسگیری این 15 مجموعه مجموعه را دارد. با توجه به این که در این زمینه صورتجلسه قطعی نوشته شده این اقدام به زودی انجام می شود.

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: با عملی شدن این اقدام و با توجه به مصوبه ای که شورای شهر تهران یک ماه پیش در مورد مجموعه های ورزشی داشت در آینده نزدیک شاهد مدیریت یکسان در مجموعه های ورزشی خواهیم بود زیرا تمام این مجموعه ها از این پس زیر نظر سازمان ورزش اداره می شوند.