افکارنیوز: رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از استقرار افسران ارجاع زن در کلانتری های تهران خبر داد.
سرهنگ محسن خانچرلی افزود: این طرح در مرحله اول در کلانتری های مهم که مراجعه کنندگان زیادی نیز دارند اجرا شد و تا پایان شش ماهه دوم امسال افسران ارجاع زن در تمام کلانتری های تهران مستقر می شوند.

وی اضافه کرد: تاکنون در ۵۰ کلانتری تهران افسران ارجاع زن مستقر شده اند که از ساعت ۷ صبح تا ساعت ۱۴ در کلانتری ها حضور دارند که البته افزایش ساعات حضور این افسران در دستور کار قرار دارد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، پرحوصلگی ماموران زن در برخورد و تکریم ارباب رجوع را از جمله علل این تغییرات در کلانتری های پایتخت عنوان کرد و افزود: پلیس تهران به منظور تکریم ارباب رجوع، سهولت بیشتر در رسیدگی به مشکلات مردم در کلانتری ها و مشارکت بیشتر ماموران زن از این پلیس ها که درجه دار و افسر هستند و آموزش های مربوط به رایانه و مشاوره را گذرانده اند به عنوان افسران ارجاع پرونده بهره می گیرد.

به گزارش ایسنا خانچرلی همچنین درباره تغییر مبلمان و دکوراسیون کلانتری های تهران گفت: تعدادی از کلانتری های تهران قدمتی بیش از ۷۰ سال دارند و در این راستا مبلمان چند کلانتری که در مرکزیت شهر تهران قرار دارند تغییر کرده و بناست تعدادی از ساختمان های کلانتری هم نوسازی شود.