مرد 60 ساله خواهرش را کشت

ساعت 21 چهارشنبه شب فردی در تماس با ماموران پلیس مدعی شد خواهرش را به قتل رسانده است. دقایقی بعد ماموران کلانتری 134 شهرک غرب به خانه مورد نظر در خیابان سرو شرقی رفته و با جسد غرق خون زن میانسالی روبرو شدند. 

 

با اعلام موضوع به بازپرس جنایی بلافاصله تیم جنایی در محل جنایت که ساختمانی سه طبقه بود حاضر شده و با جسد زن میانسال در راهرو طبقه دوم روبرو شدند. 

 

پزشک جنایی با معاینه جسد علت مرگ زن میانسال را ضربه به سر و زمان قتل را بیش از 16 ساعت قبل اعلام کرد. 

 

در ادامه مرد 60 ساله که موضوع را به پلیس اطلاع داده بود خود را برادر مقتول معرفی و در بازجویی های اولیه مدعی شد بعد از مرگ پدر و مادرم به همراه خواهرم در این ساختمان زندگی می کردیم. یکی از برادرانم در آمریکا است و از خواهر دیگرم خبر ندارم. در یکسال گذشته و با مرگ مادرمان با خواهرم فاطمه مشکل داشتم و هیچ رفت و آمدی نداشتیم. او برای بردن آبروی من نامه ای را روی تابلو ساختمان زده و در آن از من خواسته بود شارژ ساختمان را بدهم. او دنبال بردن آبروی من بود. 

 

متهم به قتل ادامه داد: روز گذشته به علت بیماری به بیمارستان رفتم و ساعت 2 صبح به خانه آمدم. وقتی قصد داشتم به آپارتمانم بروم فاطمه با آجر سد راهم شد و ادعا کرد من به دنبال خوشگذرانی هستم و به همین خاطر شب دیر به خانه آمده ام. با هم درگیر شدیم و او ضربه ای به دست من زد. 

 

مرد 60 ساله اضافه کرد: عصبانی بودم به همین خاطر او را محکم به زمین زدم و به آپارتمانم رفتم. ساعت 3 عصر وقتی از خواب بیدار شدم خواهرم را بی جان روی راه پله ها دیدم. نمی دانستم چه کنم. سرانجام بعد از 6 ساعت تصمیم گرفتم موضوع را به پلیس اطلاع  دهم. 

 

با اعترافات قاتل 60 ساله به خواهرکشی او با دستور محسن مدیر روستا بازپرس ویژه قتل تهران برای تحقیقات بیشتر بازداشت شد.