پاتک پلیس به دزدان خودروهای شرق تهران+ تصاویر

ساعت 11:00 بیست و دوم اردیبهشت ماه ماموران یگان  کلانتری 121سلیمانیه در حین گشت ‏زنی در آدرس خیابان پیروزی به یک دستگاه خودرو پژو 405 تاکسی، پلاک مخدوش با 3 نفر سرنشین جوان مشکوک  شدد.

 

‏پس از بررسی اولیه مشاهده شد داخل اتوموبیل تعدادی لوازم و محتویات خودرو از جمله ‏ضبط ، باند ، جعبه ابزار ، سیم کابل و یکسری لوازم شخصی وجود دارد.

 

حین تحقیقات یکی از ‏شهروندان به واحدگشت مراجعه و اظهار داشت :حدودا نیم ساعت پیش همین افراد در ‏کوچه پایینی اقدام به باز نمودن درب خودرویی می نمودند که بلافاصله آن افراد دستگیر شدند.

 

پاتک پلیس به دزدان خودروهای شرق تهران/ پیشنهاد رشوه برای فرار از قانون

 

در ادامه مشخص شد لوازم داخل خودرو سرقتی و مربوط به یک دستگاه ‏خودرو پاترول است که ساعاتی پیش بنا به گزارش مالباخته از طریق سامانه 110 اطلاع داده شده بود.

 

پس از بررسی موضوع با ‏شاکی تماس گرفته شد که با حضور در کلانتری بیان داشت: لوازم مکشوفه حدودا ساعت 09:00 از ‏خودرو بنده به سرقت رفته است.

 

پاتک پلیس به دزدان خودروهای شرق تهران/ پیشنهاد رشوه برای فرار از قانون

 

 

پاتک پلیس به دزدان خودروهای شرق تهران/ پیشنهاد رشوه برای فرار از قانون

سرهنگ محمود مالمیر رئیس کلانتری 121سلیمانیه درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: متهمین خود را به هویت های 1- "حامد" 2- "‏وحید"- "محمد" معرفی نمودند و در ‏حال رسیدگی به پرونده قصد داشتند برای فرار از چنگال قانون مبلغ 300هزار تومان وجه نقد به عنوان رشوه پرداخت کنند که ماموران وظیفه شناس کلانتری ضمن امتناع از پذیرش آن مراتب را صورت جلسه کرده و ضمیمه پرونده سنگین‌شان کردند و متهمان را  دراختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس ‏آگاهی تهران بزرگ قرار دادند.