واکنش تقی‌پور ارائه لیست اموال اعضای شوراها

رضا تقی‌پور،  درباره ارائه لیست اموال اعضای شوراها و معاونان شهرداری‌های کلانشهرها،‌ اظهار داشت: ابتدای دوره چهارم شورای شهر چنین پیشنهادی مطرح کردیم اما نمی‌دانم به چه دلیل به نتیجه نرسید.

وی با بیان اینکه این کار امری پسندیده و ضروری است، ادامه داد: بخشی از اعتماد عمومی که جامعه باید پیداکند در همین شفاف‌سازی‌هاست.با توجه به حواشی که بعضا به دلیل وابستگی‌های جریانی، گروهی و حذبی مطرح می‌شود،‌ ارائه لیست اموال می‌تواند افراد خدمتگذار و افرادی که حسابشان پاک است را از سایر افراد،‌ تفکیک کند.

سخنگوی شورای شهر تهران تصریح کرد: متأسفانه در فضای مغشوشی که در اثر برخی دسته‌بندی‌ها به وجود آمده می‌بینیم که تر و خشک با هم می‌سوزند و فردی که با پاکدستی و با سلامت نفس، سلامت مالی و اقتصادی زندگی کرده به دلیل رقابت‌ها و بحث‌ها مطالبی مطرح می‌شود که ظلم در حق آنهاست.

وی با بیان اینکه پیگیر پیشنهاد اولیه شورای شهر در خصوص ارائه لیست اموال اعضای شورای شهر خواهیم بود، گفت: به طور کلی با تحقق این امر موافقیم و اگر مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام چنین امکانی را در کشور فراهم کرده گام بسیار خوبی در راستای اعتمادسازی است.