تحقیق و تفحص از «ایرانسل» در دستورمجلس

به گزارش فارس، کمیسیون سیاستداخلی و امور شوراهای مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سهشنبه این هفته طی جلساتی رسیدگی به لایحه اصلاح جدول حوزههای انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آنها را ادامه میدهد.

بررسی طرح اصلاح تبصره ۳ ماده ۲۸ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی مصوب ۱۳۷۸ در دستور کار جلسه عصر روز یکشنبه این کمیسیون قرار دارد.

روز سه‌شنبه نیز کمیسیون شوراها از مصطفی محمد نجار وزیر کشور دعوت کرده تا با حضور در پارلمان به ۱۷ سؤال نمایندگان مجلس پاسخ دهد.

بررسی مشکلات و ارائه راهکار برای استفاده از توانمندی‌های سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران با حضور مسئولین انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران و دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط و بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از هزینه‌های ناشی از قطع تلفن همراه و تعداد مشترکان ایرانسل نیز در دستور کار جلسات یکشنبه و سه‌شنبه کمیسیون صنایع و معادن مجلس قرار دارد.

کارگروه صنعت این کمیسیون عصر روز سه‌شنبه مشکلات و ارائه راهکار برای خریداران خودرو از شرکت بنیان توسعه صنعت پارس را با حضور مسئولین مربوطه مورد رسیدگی قرار می‌دهد.

هیئت تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری سهام شرکت خودروسازی سایپا عصر روز یکشنبه گزارشی از روند کار انجام تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری سهام این شرکت ارائه میدهد