ماندن راننده لودر زیر آوار قطعی است/شرنوشت مفقودان حادثه نامعلوم است

قاضی محمدی شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی فارس در خصوص آخرین اقدامات انجام شده در مورد حادثه منطقه شهران گفت: برای ما مسجل شده است که یک راننده لودر در میان گل و لای مانده و به احتمال زیاد فوت کرده است.

وی گفت: تلاش‌ها برای پیدا شدن جسد وی در حال انجام است اما تاکنون موفقیتی حاصل نشده است.

شهریاری تصریح کرد: برخی افراد حاضر در کارگاه ساخت مترو می‌گویند یک تبعه افغانستانی هم از دیروز تا به حال مفقود شده است و مدعی‌اند این فرد هم در داخل گل و لای گیر کرده که البته این موضوع تأیید شده نیست و هیچ شواهد و قرائنی هم وجود ندارد.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران بزرگ تصریح کرد: تاکنون حفره ایجاد شده به اندازه‌ای پر شده که بتوان لوله‌کشی گاز و آب را انجام داد و پس از آن قرار است بتن‌ریزی انجام شود تا از فردا خیابان آماده تردد خودروها باشد.

وی همچنین درباره کارشناسی‌های مربوط به علت وقوع حادثه نیز گفت:‌ از صبح امروز بیش از چندین جلسه میان کارشناسان برگزار شده است و این افراد اسناد و مدارک مورد نیاز‌شان را جمع کرده‌اند اما باید بدانیم که اعلام نظر موضوعی زمان‌بر است و نیاز به زمان دارد که امیدواریم در چند روز آینده این نظریات به نتیجه برسد.

قاضی شهریاری عنوان کرد: باید خداوند را شاکر باشیم که این اتفاق پیش از آغاز شب به وقوع پیوست زیرا محل وقوع حادثه خیابانی شلوغ محسوب می‌شود که اگر در میانه روز این اتفاق می‌افتاد شاید بیش از 15 خودرو به داخل گودال می‌افتادند و به طور قطع تعداد افرادی که در این حادثه جان خود را از دست می‌دادند، بسیار زیاد می‌شد.