به گزارش پانا، سردارحسین چناریان در این باره افزود: این فرد یکی از اشرار معروف و مخوف جنوب استان بوده که از سال ۸۴ با تشکیل باند شرارت اقدام به خرید و فروش گسترده موادمخدر، راهزنی، سرقت مسلحانه، قتل و دیگر تخلفات کرده بود.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: برخورد با این شرور از سوی شورای تامین استان و دستگیری آن در اولویت کار پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در نهایت پس از گذشت حدود چهار ماه کار اطلاعاتی و انجام یکسری اقدامات فنی، پرسنل اداره عملیات پلیس امنیت عمومی و یگان‌های تکاوری، با این شرور در روستای پنگ در۳۱ کیلومتری بخش زهکلوت شهرستان رودبار درگیر شدند.

چناریان گفت: در این درگیری چند ساعته، این شرور از ناحیه شکم به شدت مجروح شد و در مسیر انتقال به بیمارستان فوت کرد.

وی اظهارکرد: در این عملیات چریکی، یک شرور به هویت «عزیز» نیز دستگیر شد و از آنان یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه یک رشته قطار فشنگ و چهار تیغه خشاب و مقادیری مهمات و یک دستگاه موتورسیکلت تریل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان اهم سوابق این شرور را تشکیل باند مسلحانه، شرارت و خرید و فروش موادمخدر در شهرستان‌های کهنوج و رودبار، قتل فردی بنام در روستای شاه‌آباد رودبار در سال ۱۳۸۴، درگیری با نیروهای دسته رزمی شهرستان در آذر ماه سال ۸۸ در منطقه چاه حسن رودبار حین حمل مسلحانه موادمخدر که در این درگیری چهار مامور به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، عنوان کرد.

وی تیراندازی و مجروح نمودن یک شهروند در سال ۱۳۸۸در روستای چاه علی شاه رودبار، ترور مسلحانه در شهرستان های جنوبی رودبار، کهنوج و بخش زهکلوت روستای پنگ و اطراف آن و تهیه و توزیع گسترده موادمخدر و حمل به مرکز استان و استان فارس را از دیگر سوابق شرارت های این شرور برشمرد.

چناریان خاطرنشان کرد: هلاکت این شرور تاثیر مهمی در راستای ارتقای احساس امنیت در منطقه داشت.