مسئولین شهرداری اصفهان توضیح دهند که چقدر پول به صدا و سیما می دهند ؟

گروه استانها - روابط عمومی شورای اسلامی شهر اصفهان اعلام کرد: ابوالفضل قربانی در نطق پیش از دستور یکصد و سی و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اظهار کرد: اولا درخواست بنده از جناب آقای نورصالحی این است که طی یک گزارش مکتوب میزان پرداخت های صورت گرفته توسط شهرداری اصفهان و سازمان های وابسته به صدا و سیمای مرکز اصفهان و یاشبکه های دیگر و همچنین برنامه هایی که با مشارکت مستقیم یا غیرمستقیم شهرداری اصفهان تهیه و تولید شده را در یکی از جلسات تلفیق ارائه کنند.

به گزارش افکارنیوز ، وی اضافه کرد: همچنین مسئول روابط عمومی شهرداری اصفهان توضیح بدهند با کدام برنامه ریزی و زمان بندی رسانه های تحت امر آن روابط عمومی، برنامه ها و اقدامات شهرداری اصفهان را گزارش می کنند و همچنین نحوه توزیع زمان و حضور در رسانه ها توسط مدیران و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان به ویژه سیمای شهر و صدای شهر به چه ترتیب و چگونه است.

عضو کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: ثالثاً با توجه به اینکه صدا و سیما یک رسانه ملی است، مسئولین صدا و سیما و به ویژه مسئول جدید آن جناب آقای عسگری باید توجه داشته باشند و نباید اجازه بدهند به دلیل ندادن و یا نداشتن بودجه به جایگاه ملی این رسانه آسیب و خللی وارد شود.

وی ادامه داد: بدیهی است اگر صدا و سیما با گرفتن پول از نهادها و یا شرکت ها و یا افراد کمکی در موارد تبلیغاتی که در قانون پیش بینی شده است اقدام به تهیه و تولید برنامه های تبلیغاتی کنند، آن برنامه دیگر در حد و اندازه رسانه ملی نخواهد بود.

قربانی تاکید کرد:با توجه به انتخابات پیش رو، صدا و سیما براساس قانون نباید شرایطی را فراهم نماید تا فرد یا افرادی بتوانند از رسانه ملی در راستای برنامه های تبلیغاتی خود اقدام و از این امکان استثنایی بهره برداری کند.

وی افزود:  در حال حاضر با توجه به شنیده ها و برخی از قرائن موجود بعضی از افراد با هدف شرکت در انتخابات آتی شوراهای اسلامی شهر در برنامه های سیمای مرکز اصفهان حضور پررنگ تر و با معناداری را به خود اختصاص داده اند.

عضو کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان  گفت: قطعاً اگر در این خصوص کوتاهی صورت بگیرد، نزد خداوند متعال و مردم و افرادی که حقی از آنها تضییع می شود، باید پاسخگو باشند.

وی در پایان گفت: امیدوار هستم مطالب و تذکرات امروز بنده به عنوان یکی از نمایندگان مردم بدون هیچ سانسوری منشتر شود.