به گزارش مهر، نصرالله آبادیان با بیان این که ساماندهی محله ۸ منطقه که یکی از محله های صنعتی است از برنامه های اولویت دار این منطقه محسوب می شود،گفت: یکی از پروژه های بزرگی که در اردیبهشت ماه سال جاری به بهره برداری رسید مجموعه ورزشی پهلوان سرا است که این پروژه در زمینی به مساحت ۵ هزار و ۴۰۰متر مربع و به منظور افزایش سرانه های فرهنگی و ورزشی و توجه ویژه به ورزش و تفریح شهروندان به ویژه جوانان و نوجوانان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به این مطلب که با آغاز فصل تابستان و تعطیلی مدارس و دانشگاه ها اوقات فراغت جوانان و نوجوانان نیز بیشتر می شود، اظهار داشت: برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان همه مدیران در هر سازمان و ارگانی مسئول هستند و باید برنامه ریزی های لازم را در این جهت اجرا کنند که در این راستا بهره برداری از مجموعه پهلوان سرا از اقدامات این منطقه بود.

شهردار منطقه ۹ با اشاره به امکانات موجود در این مجموعه، تصریح کرد: این مجموعه شامل سالن های ورزشی از قبیل ورزش های توپی(والیبال - بسکتبال و فوتسال)، استخر، سونا و جکوزی، سالن کشتی، سالن بدن سازی و ساختمان اداری است و ساکنان محله ۸ می توانند از این مجموعه به نحو مطلوب استفاده کنند.

آبادیان به توسعه حمل و نقل عمومی و فعالیت های چشمگیر شهرداری تهران در این زمینه اشاره کرد و گفت: باید زیرساخت‌های حمل ونقل شهری از جمله مترو، اتوبوس و خطوط بی ار تی آن قدر گسترش یابد که برای خودروهای شخصی در شهر محدودیت ایجاد شود.

وی در پایان از افتتاح ایستگاه استاد معین درآینده ای نزدیک خبر داد و گفت: امیدواریم با وجود خطوط ۱ و ۲ اتوبوس های تندرو و همچنین افتتاح ایستگاه مترو استاد معین بتوانیم پاسخگوی خوبی در مقابل سفر های درون شهری شهروندانمان باشیم.