گزارش فارس، شرکت تعاونی و تولیدی فناوری شیمیایی گیلان به دلیل پارهای از مشکلات بانکی تعطیل و ۱۵۰ کارگر این کارخانه بیکار شدند.
مدیر و مالک شرکت تعاونی فناوری شیمیایی گیلان عصر امروز با حضور در دفتر این خبرگزاری در رشت به بیان مشکلات کارخانه مذکور پرداخت و اظهار داشت: مدت ۱۰ ماه است که این شرکت به دلیل کارشکنی بانک عامل تعطیل شده و تاکنون نامه‌های متعدد و عریضه‌ها و دوندگی‌های زیادی را انجام دادم ولی جز سرگردانی چیزی دیگر عاید ما نشد.
علی کریمی با بیان اینکه ۱۵۰ کارگر در این شرکت مشغول به‌کار بودند، افزود: به دلیل تعطیلی کارخانه توسط بانک عامل این کارگران بیکار شدند و روز گذشته کارگران به درب منزل بنده آمدند تا حق و حقوق خود را بگیرند.
وی ادامه داد: با توجه به بازگشایی مدارس و مشکلات معیشتی کارگران، ناچار به فروش خودروی خود شدم و تنها توانستم به افراد متاهل این کارخانه مبلغی ناچیز کمک کنم.
مدیر شرکت تعاونی فناوری شیمیایی گیلان، تولید این کارخانه را انواع مواد شوینده عنوان کرد و گفت: بارها برای برطرف کردن مشکلات این کارخانه به بانک عامل و روسای سازمان‌های مربوطه و صنایع و معادن مراجعه کردم ولی نتیجه‌ای جز سرخوردگی نصیبم نشد.
وی از استاندار گیلان برای رهایی کارگران از مشکلات و بازگشایی دوباره کارخانه مذکور خواستار کمک و حمایت شد و افزود: برای بازگشایی شرکت مذکور نیازمند مساعدت لازم و استمهال بدهی هستیم.