ورزشگاه رامهرمز سالها در حسرت کلنگ زنی

سرویس اجتماعی افکار نیوز - جوانان فوتبال دوست رامهرمزی با عشقی که به فوتبال دارند هر روز توپ به دست با دنیایی از امید راهی استادیوم نیمه کاره و تکمیل نشده تختی رامهرمز می شوند.

این فکر که کی میشود روی چمن های تکمیل شده ی استادیوم تختی قدم بگذارند و پله های پیشرفت وترقی را در شهر خود طی کنند مدام همراهشان است! توقع زیادی ست؟

به گزارش افکار نیوز، مردم خون گرم و ایثارگر رامهرمز، رامهرمزی که ایستادگی و مردانگی اش را در سالهای جنگ به همه ثابت کرده و مردم با غیرتش با گذشتن از خون و خانواده یشان مانع از دست درازی و تجاوز دشمن به خاک ایران شدند.

وقتی می شود با تکمیل و تجهیز کردن یک استادیوم یک دنیا شادی را به جوانان و بچه های را مهرمزی هددیه داد حیف نیست با عدم تخصیص بودجه یا کم کاری مدیران سالها این استادیوم همین طور به حال خودش رها شده بماند؟

زمین فوتبال خاکی این استادیوم نزدیک به ۲سال است که قرار شده چمن بشود و زیر سازی های مربوط به آن انجام شود اما در این مدت فقط نیمی از زمین را پر از شن و ماسه و سنگ کردند و هیچ پیشرفت چشم گیری حاصل نشده است.

ولی باز جای شکرش باقی ست که یک زمین خاکی خیلی کوچک هم در این استادیوم هست و پیشکسوتا ن و جوانان فوتبالیست ناچارا در این زمین خاکی کوچک تمرین مکینند!

تاریخ تاسیس استادیوم تختی رامهرمز را سر در استادیوم ۱۳۸۸ نصب کردند ولی قبل از این تاریخ هم این استادیوم پابرجا بوده و به سال های خیلی قبل تر برمیگردد ولی حالا چرا این تاریخ را به عنوان تاریخ تاسیس انتخاب کردند سوالی ست که جوابی برای آن وجود ندارد!

این شرایط برای شهری در استان خوزستان که مهد فوتبال ایران هم بوده شرایط ناخوشایند و نامطلوبی ست که خود میتواند زمینه ساز خیلی از آسیب های اجتماعی دیگر نیز در این شهر باشد!














وجود یک استادیوم یا وررزشگاه مناسب میتواند بهترین وسالم ترین مکان برای دور هم جمع شدن جونان، ایجاد حس همکاری و همدلی، تخلیه انرژی، گذراندن اوقات فراغت ان هم به بهترین نحو ممکن وحتی باعثکاهش آسیب های اجتماعی و زمینه ساز پیشرفت و استعدادیابی ورزشی برای اهالی باشد.

شهر رامهرمز یک شهر نفت خیز هم هست و با توجه به بودجه ی نفتی این شهر این تعلل ها و کاستی ها صد چندان به چشم میاد و انتظارات بسیاری را موجب میشود انتظاراتی به جا که نمونه ی بارز آن همین استادیوم تختی ست که طی این ۲سال هنوز هم در حد یک انتظار است و بس!