کدام روزنامه ها بیشترین دریافتی را از طرح اشتراک داشته‌اند؟

 بر اساس جدول منتشر شده جزئیات ارقام پرداختی دولت به مطبوعات، روزنامه روزان با دریافت 227 میلیون تومان، فرصت امروز با 214 میلیون تومان و هنرمند با 213 میلیون تومان بیشترین درآمد حاصل از اجرای طرح اشتراک نشریات طی سال گذشته را به خود اختصاص داده اند.

بنا براین گزارش نشریات توریسم، گل، صمت، اقتصاد پویا،‌90، ابتکار و تجارت نیز رتبه های بعدی این فهرست را به خود اختصاص داده اند.

سال گذشته، معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رقمی بالغ بر 17 میلیارد تومان برای طرح اشتراک نشریات کشور هزینه کرد.

همچنین در بخش خرید مجلات برگشتی، نشریات چلچراغ، هفت روز زندگی و خانواده بیشترین یارانه را از محل اجرای این طرح دریافت کردند.

بر اساس این جدول، نشریات چلچراغ با 6 میلیون و 400 هزار تومان، هفت روز زندگی با 6 میلیون تومان و خانواده با 5 میلیون و 150 هزار تومان نشریاتی هستند که بیشترین یارانه را از محل اجرای این طرح دریافت کردند.

همچنین نشریاتی چون،‌ نیک و نو با 5 میلیون تومان، صدا با 4 میلیون تومان، آشپزی خانواده سبز با 3 میلیون تومان و نشریات  خانواده سبز، خانه جدول، راز و راه زندگی هر کدام با دریافت 3 میلیون تومان رتبه های بعدی این جدول را به خود اختصاص دادند.