تخلف در تهران پردرآمد است/ وقت کشی شهرداری در برخورد با مجتمع روشا

گروه اجتماعی- مجتبی شاکری رییس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری افکارنیوز با انتقاد نسبت به این که شهردار تهران به تذکر این عضو شورای شهر از زمانی که مجتمع روشا یک باغ بود تا زمان فعلی که این مجتمع به بهره برداری رسیده پاسخی نداده است، عنوان کرد: پاسخ شهرداری در این خصوص این بوده است که منتظر نظر کمیسیون ماده 100 هستیم. مشخص است که این کمیسیون دستور قلع و قمع می دهد و این دستور نیز همانند صدها دستور دیگر اجرا نمی شود.

وی با بیان این که حقوق مکتسبه ای که این افراد در اتلاف وقت دستگاه های مسئول و نیز کاغذبازی های اداری به دست می آورند دست دستگاه قضایی را برای تایید حکم قلع و قمع کمیسیون ماده 100 می بندد، خاطرنشان کرد: در ادامه این وقت کشی نیز شهرداری برای این که به حق و حقوق خود برسد، جریمه دریافت می کند. این به معنای.   این است که خلافکار بجای قلع و قمع جریمه می شود این در حالی است که مبلغ جریمه پرداختی توسط این شخص یک دهم سودی که از تخلف عایدش می شود، نیست.

شاکری با ابراز تاسف نسبت به این که خلاف کردن در تهران کاری پردرآمد است، گفت: این محاسبه های غلط و اجرا نشدن دستورات کمیسیون ماده 100 به هوای کسب درآمد شهر را به سمت و سویی که نباید می برد.

وی در پایان تاکید کرد: تمام اعضای شورای شهر که مسئولیت شعب مختلف ماده 100 را بر عهده دارند همه نسبت به بر زمین ماندن احکامی که صادر کرده اند گلایه دارند.