ادامه انتقادات اعضای شورای شهر اصفهان به شهرداری/ سکوت طولانی مدت در پاسخگوی ادامه دارد

به گزارش افکار نیوز از اصفهان  ، روز گذشته یکصد و چهلمین جلسه علی شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار شد و در آن جلسه برای چندمین بار نسبت به هزینه های صورت گرفته در روابط عمومی شهرداری اصفهان انتقاد شد .

بنا بر این گزارش علارغم این که در طی یک ماه گذشته هیچ مقامی مسئولی حاضر به پاسخ به درخواست اعضای شورای شهر نشد و هنوز سکوت طولانی مدت آقایان در پاسخگویی به شبهات ادامه دارد ، باز هم شاهد  انتقادات اعضای شورای شهر در صحن علنی شورا هستیم.

روز گذشته فلاح ، دیگر عضو شورای شهر به جمع منتقدان روابط عمومی شهرداری اصفهان که مدیرش برادر همسر یکی از اعضای شورای شهر می باشد پیوست و به این صورت بعد از قربانی ، فولادگر و شریعتی باید اسم فلاح را به عنوان منتقد روابط عمومی اعلام نماییم.

 

انتقاد از پیامک های رگباری روابط عمومی شهرداری اصفهان

محمدرضا فلاح در یکصد و چلمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که خاطر مردم عزیز و فهیم اصفهان را در این شرایط بد اقتصادی مکدر می کند و بعضاً مورد نفرت و دلزدگی شهروندان گرامی می شود، اسراف و صرف هزینه های غیرضروری و بیجا است که در ادارات از جمله در شهرداری اصفهان و مدیریت ها و مناطق و سازمان های وابسته صورت می گیرد.

نایب رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: هزینه هایی از قبیل برگزاری برخی از جشنواره ها، همایش ها و جلسات پرهزینه ای که بعضاً هیچ ثمری برای شهر و شهروندان ندارد و پیامک های رگباری که از طرف روابط عمومی شهرداری و مناطق و از پنل های متعدد با حجم انبوه ارسال می شود آیا تحمیل هزینه به شهروندان عزیز نیست؟

وی با تاکید بر اینکه آیا بهتر نیست اطلاع رسانی از طریق فضاهای مجازی که رایگان است، صورت بگیرد، ادامه داد: آیا اگر هزینه این پیامک ها از جیب شخصی خود مدیران بود این حجم از پیامک ها صورت می گرفت.

 

تاکنون پاسخی به درخواست های قربانی داده نشده!

همچنین ابوالفضل قربانی در این جلسه اظهار کرد: نزدیک به یک ماه قبل مطابق با وظایف نمایندگی مردم درخواستی مبنی بر اینکه رقم هایی که به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم به صدا و سیما پرداخت شده و همچنین نحوه برنامه ریزی برای رسانه های تحت امر شهرداری توسط بنده مطرح شد.

وی اضافه کرد: صرف نظر از توهین ها و ناسزاهایی که پس از این درخواست نثار بنده شد، باید به اطلاع برسانم تاکنون پاسخی به این درخواست داده نشده است.

عضو کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: با توجه به این موضوع مجدداً از جناب آقای نورصالحی درخواست دارم در ارسال پاسخ تسریع شود.

وی ادامه داد: همچنین از هیئت رئیسه شورا همانگونه که قبلاً بیان شد درخواست دارم در جلسه تلفیق نسبت به این موضوع رسیدگی کامل به عمل آمده تا ابهامات برطرف شود و شفاف سازی لازم به عمل آید.

 

به گزارش افکار از زمان نطق این دو عضو شورای شهر تا زمان انتشار خبر فعلا خبری از حملات رسانه ای به سمت فلاح و قربانی دیده نشده است .