حریق گسترده منزل مسکونی در جنت‌آباد

مجتبی خالدی،سخنگوی اورژانس کشور ، در تشریح جزییات این حادثه گفت: ساعت 01:44 بامداد امروز حادثه حریق گسترده منزل مسکونی در خیابان جنت آباد شمالی اورژانس اعلام شد.

 

وی افزود: بلافاصله 7 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند که متاسفانه این حادثه 2 کشته و 2 مجروح به همراه داشت.

 

سخنگوی اورژانس کشور تصریح کرد: متاسفانه در این حادثه یکی از آتش نشانان نیز به شهادت رسید و مجروحین نیز توسط آمبولانس های اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

 

*سخنگوی سازمان آتش نشانی :نجات 15 نفر در آتش سوزی

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار ما در تشریح جزییات این حادثه گفت: حادثه در ساعت 1:25 دقیقه بامداد در یک واحد مسکونی در بلوار لاله و خیابان پژوهنده رخ داد که ایستگاه های 27، 55، 97 و گروه نجات 3 به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران آتش نشانی مشاهده شد یک واحد مسکونی 3 طبقه و زیرزمین کاملا شعله ور است که آتش نشانان با تجهیزات لازم وارد ساختمان شدند .

ملکی ادامه داد: بلافاصله  15 نفر از اهالی ساختمان توسط آتش نشانان خارج شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: آتش سوزی به حدی بود که علی قانع آتش نشان 36 ساله در مهار آتش در زیرزمین این ساختمان جان خود را از دست داد.

ملکی  خاطر نشان کرد:در این حادثه یک خانم مسن دارای معلولیت بیهوش در زیرزمین افتاده بود که با تلاش آتش نشانان از محل حادثه خارج شد.

گفتنی است، علت حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است.