هنوز پرونده‌ای درباره فیش‌های حقوقی به دستمان نرسیده است

حسینی سرپرست مجتمع قضایی ویژه کارکنان دولت پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران و در حاشیه برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات حمله کنندگان به سفارت عربستان گفت: متهمان پرونده‌ای که در مجتمع قضایی کارکنان دولت مطرح رسیدگی است 21 نفر هستند که پرونده این افراد با صدور کیفرخواست به دادگاه آمده است.

وی ادامه داد: امروز نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان برگزار شد که ظاهرا برخی متهمان حضور ندارند اما وکلای آنها در دادگاه حضور دارند.

سرپرست مجتمع ویژه کارکنان دولت افزود: اتهامات این افراد، اخلال در نظم عمومی و تخریب عمدی اموال سفارت عربستان است و بعید میدانم جلسه امروز آخرین جلسه باشد زیرا هم تعداد متهمان و هم وقت اداری اجازه نمی‌دهد در جلسه امروز به اتهام تمام متهمان رسیدگی شود و قطعا جلسه دیگری برگزار می‌شود.

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا در ارتباط با این موضوع پرونده برای پرسنل ناجا نیز تشکیل شده است گفت: پرونده‌ای که به این مجتمع آمده، پرونده متعرضین به سفارت است و متهمان آن مشخص هستند و در رابطه با نیروی انتظامی، پرونده‌ای واصل نشده است.

وی درباره علت رسیدگی به این پرونده در مجتمع قضایی کارکنان دولت گفت: این مجتمع، از جمله مجتمع‌های قضایی حوزه شهر تهران است که علاوه بر پرونده‌های ویژه کارکنان دولت، به سایر جرایمی که در حوزه شهر تهران واقع می‌شود نیز رسیدگی می‌کند و تقسیم کار مانع از رسیدگی به این پرونده‌ها نیست.

سرپرست مجتمع ویژه کارکنان دولت در پاسخ به این سوال که آیا پرونده مرتضوی تعیین وقت شده است گفت: پرونده به دفتر دادگاه واصل شده اما هنوز تعیین وقت نشده است.

وی همچنین درباره اینکه رئیس سازمان ثبت اسناد گفته است پرونده سردفتر متخلف در ماجرای بابک زنجانی به دادگاه کارکنان دولت ارسال شده است گفت: تا جایی که اطلاع دارم این پرونده به مجتمع کارکنان دولت آمده اما نمی‌دانم به کدام شعبه ارجاع شده است.

حسینی در پاسخ به این سوال که فیش‌های حقوقی پرونده‌ای به دادگاه کارکنان دولت آمده یا خیر اظهار داشت: تاکنون به مجتمع قضایی کارکنان دولت پرونده‌ای در این زمینه ارجاع نشده است و اگر هم سازمان بازرسی پرونده‌ای فرستاده باشد به دادسرا ارسال کرده است.