دستور مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت روز خبرنگار

دکتر شهیدزاده همچنین با انتشار پیامی این روز را به اصحاب رسانه و خبرنگاران تبریک گفت و از زحمات آن ها در راه آبادانی کشور قدردانی کرد.

در پی، متن این پیام را مشاهده می فرمایید.

 

«ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ...»

خبرنگاران معزز و اصحاب گرامی رسانه

درود

ازدیرباز نوشتن یکی از مهمترین و اثرگذارترین ابزار انتقال اندیشه بشر بوده است و نویسندگان به مثابه خبرگان این فن با احترام و تحسین جوامع بشری مواجه بوده اند ؛ اما آنجا که قلم در دست انسان های مسئول با هدف تعالی و اگاهی قرار می گیرد ، تقدسی دوچندان و البته حساسیتی بسیار می یابد.

خبرنگار ، انسان فرهیخته و قاعده مندی است که هنر نگارش را با نیات خیرخواهانه و به منظور روشنگری و رونق شکوفایی ملت ها به کار می گیرد و از این رو مسئولیتی خطیر و قابل احترام دارد.

بی شک روند توسعه و پیشرفت ملت ها تداوم خود را مدیون خبرنگاران فهیم ، مجرب و باوجدانی می داند که حرفه ی دشوار خبررسانی را با عشق و ایمان به انجام می رسانند و البته در شرایط کنونی کشور، خبرنگاران با همراهی و هوشمندی خود ، نقش به سزایی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و سیاست های دولت تدبیر و امید داشته و از این رو همواره درپیشگاه ملت ، سربلند و پرافتخار هستند.

به نوبه خود روز خبرنگار، گرامیداشت شهید والامقام «محمود صارمی» و تقارن آن با دهه کرامت را به شما اصحاب رسانه و خبرنگاران عزیز تبریک می گویم و از خداوند متعال توفیق خدمت رسانی و اثرگذاری توام با کرامت انسانی را برای تک تک اهالی رسانه خواستارم.

در پایان، از زحمات شما بزرگواران عرصه خبر که دوشادوش خانواده بانک کشاورزی با پوشش اخبار تلاش ها و موفقیت های اقتصادی و مالی این بانک ، برای ابادانی و سرافرازی این مرزو بوم تلاش کرده اید قدردانی می کنم.