بررسی مشکلات محله دولت آباد در کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران

گروه اجتماعی افکارنیوز، پیرهادی ضمن تشکر از مجموعه مدیریت شهری منطقه 20 جهت پیگیری درخواست های شهروندان عنوان داشت طی بررسی های بعمل آمده اولویت درخواست اهالی محله دولت آباد ساماندهی وضعیت نامطلوب محدوده موسوم به قلعه واقع در خیابان دهخدا می باشد که دارای وضعیت نامطلوب زیست محیطی و بهداشتی بوده و اهالی، خواستار بازگشایی معبر از داخل این محدوده می باشند. وی اضافه نمود البته با توجه به اینکه زمین های مذکور متعلق به سازمان اوقاف می باشد می بایست هماهنگی و پیگیری لازم نیز با دستگاههای ذیربط بعمل آید.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد بدلیل عدم تأمین روشنایی مناسب در این محدوده معابر مذکور مأمنی برای معتادین گردیده است که این موارد به فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و اداره توزیع برق تهران منعکس گردیده است.

در ادامه رئیس کمیته نظارت عنوان داشت، توسعه بیمارستان خیریه صدیقه الزهرا و الحاق قسمتی از زمین مجاور بیمارستان از دیگر خواسته های اهالی می باشد، وی افزود یکی از اهم خواسته هایی که در محلات تهران به ویژه محلات کم بضاعت، مشاهده می گردد احداث درمانگاه در محلات می باشد. وی در ادامه عنوان داشت، به منظور توسعه متوازن امکانات رفاهی در شهر می بایست در هر محله حداقل یک درمانگاه ولو کوچک وجود داشته باشد که وزارت بهداشت می بایست تمهیدات لازم به همین منظور را فراهم آورد. پیرهادی در ادامه راه اندازی خط اتوبوسرانی از پایانه دولت آباد به پایانه سه راه افسریه و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی محله مذکور را از دیگر خواسته های اهالی برشمرد.

وی افزود کلیه خواسته های اهالی طی صورت جلسه ای از هیئت امنا اخذ گردیده که با شهرداری و دستگاه ذیربط، مکاتبات لازم صورت پذیرفته و پیگیری لازم نیز در دست اقدام است.