راستگو: اموال تمام اعضای شورا را بررسی کنید

الهه راستگو عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز شورا و پس از پایان انتخابات هیئت رییسه اظهار داشت: امیدوارم در یک سال باقی مانده شورا همکاری، هم‌افزایی و هماهنگی برای رفع مشکلات مردم مهمترین موضوع در دستور کار اعضا باشد.

وی در ادامه به انتشار اخبار حاشیه‌ای و کذب در خصوص واگذاری املاک نجومی به برخی از اعضای شورا اشاره کرد و افزود: مطالب منتشر شده توسط برخی افراد در چند روز اخیر بازی کردن با احساسات مردم با ارائه اطلاعات غلط بود که با تمسک به استفاده ناموزون، غیراخلاقی، سیاسی‌کاری و عوام‌فریبانه از فضای مجازی توسط چند فرد فریب خورده و نادان صورت گرفت به گونه‌ای که می‌توان ادعا کرد یک عده کاسب و مساله‌دار و مزدور این شیوه را در پیش گرفتند.

عضو چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران  تاکید کرد: از دستگاه محترم قضا تقاضای رسیدگی به اینگونه رفتارهای غیر اخلاقی، عوام فریبانه و ناشی از بی تقوایی را داشته چراکه تداوم اینگونه رفتارها که بخشی از آن را در آستانه انتخابات هیئت رییسه شورای شهر شاهد بودیم اثرات سویی را قطعا در انتخابات ریاست جمهوری به دنبال خواهد داشت.

راستگو تقاضای دیگر خود را درخصوص رسیدگی به اموال و دارایی های 31 عضو شورای شهر از پیش از ورود به شورا تاکنون عنوان کرد و گفت: مطمئنم این رسیدگی و اطلاع‌رسانی به مردم نشان خواهد داد که چه کسانی غارتگر اموال بیت‌المال بوده و به دنبال چه منافعی هستند.

وی اینگونه بی‌اخلاقی‌ها در شورا را جای بسی تاسف دانست و افزود: متاسفانه این سیاسی کاری ها امروز جایگزین رفع مشکلات مردم شده و لزوم چاره‌جویی برای آن ضروری است.

رییس کمیته مشارکتهای مردمی شورای اسلامی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید دوباره بر اینکه امیدوارم در سال پایانی شورا همکاری،هم افزایی و هماهنگی برای رفع مشکلات مورد توجه قرار گیرد نه بیان مسائل و موضوعات حاشیه ای افزود: متاسفانه برخی از اقدامات انجام گرفته دراین دور از بازخورد مناسبی برای نظام برخوردار نبود.

راستگو خاطر نشان کرد: از افرادی که برای کمک به آن‌ور آب، نادانسته و فریب خورده اقداماتی را به انجام رساندند می‌خواهم بنشیند و کمی تأمل کنند و به فکر مردم بودن را جای گزین تفکر سیاسی و مغرضانه خود قراردهند.