سازمان بازرسی بهترین نهاد رسیدگی به خبر املاک نجومی است/ انتقاد از خلاء قانونی نظارت بر شبکه های مجازی

گروه اجتماعی- معصومه آباد رییس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار شهری افکارنیوز با اشاره به خبر انتشار املاک نجومی اظهار کرد: جریانی اشتباه با هدف نشر اکاذیب به راه افتاد که بیش از این که اعضای شورای شهر تهران را درگیر کند، مردم را درگیر کرد.

وی با اشاره به این که مردم نگران رای اعتماد خود به نماینده هایشان بودند، گفت: جز اشخاصی که به دنبال انگیزه های سیاسی بودندف شخص دیگری از اخبار کذب املاک نجومی نفع نبرد.

آباد با تاکید بر این که رای اصولگرایی شورای شهر تهران کاملا مشخص بود و انتشار این اخبار کذب تاثیری بر آن نگذاشت، خاطرنشان کرد: به نظر می رسد کارکرد شبکه های اجتماعی مجازی باید دستورالعملی داشته باشد.

رییس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در غیر این صورت هر شخصی با غرض شخصی در عرض چند ثانیه می تواند به نشر اکاذیب در تمام دنیا بپردازد. قطعا تا ثابت کردن کذب بودن این اخبار همه چیز از دست رفته است.

وی با اشاره به این که این امر بیانگر یک خلاء قانونی در فضای مجازی است، عنوان کرد: منتشر کنندگان این خبر با بسته شدن یک کانال خبری، کانال دیگری را راه اندازی می کنند و  ترسی از شخصی ندارند.

این عضو شورای شهر در پایان تاکید کرد: سازمان بازرسی کل کشور بهترین و اولین نهاد رسیدگی کننده به صحت اخبار املاک نجومی است.


معصومه امینی