زنی که سلطان شیشه دروازه غار بود به دام افتاد!+عکس

سرهنگ جلیل موقوفه ای گفت:در پی کسب خبری مبنی بر وجود معضلات و مشکلات در محله هرندی و دروازه غار که موجی از نارضایتی را برای ساکنان این مناطق فراهم کرده است؛پرونده ای در این رابطه تشکیل و رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه رسیدگی به مطالبات به حق مردمی در خصوص پاکسازی و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و ... از مصادیق بارز پاسخ به درخواست ها و دغدغه های شهروندان  است،افزود:به همین منظور طرح امنیت و آرامش برای برخورد جدی با معضلات موجود و شناسایی مکان های توزیع مواد مخدر و ... به اجرا درآمد.

 

موقوفه ای بیان داشت:با هماهنگی انجام شده با دادسرای انقلاب اسلامی،شهرداری منطقه 12 تهران؛اکیپ های عملیاتی کلانتری 116 مولوی، گشت ضربت سرکلانتری هفتم فاتب،یگان امداد پلیس پایتخت و تنی چند از ماموران مبارزه با مواد مخدر ، عامل اصلی توزیع شیشه به نام "خاله لیلا" مشهور به "سلطان" و همدستش به نام "خاله نسرین" که سوابق متعدد کیفری در مراجع قضائی دارند دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

سلطان شیشه در جنوب تهران دستگیر شد/ خاله لیلا در چنگال پلیس 

سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت در پایان با اشاره به اینکه متهم محل های تردد و مخفیگاه خود را با دوربین مدار بسته کنترل می کرد، افزود:با این وجود با اقدام اطلاعاتی ماموران از مخفیگاه متهمان مقادیری مواد روانگردان شیشه،آلات و ادوات جرم کشف و با توجه به اینکه عملیات در حضور قاضی دادگاه انقلاب صورت گرفت به دستور وی مخفیگاه های و محل های مذکور پلمب و به نفع دولت مصادره شد.