حسین جوادی مدیر مرکز فرهنگی اردوهای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و مدیر طرح «همسفر تا بهشت» در نشست خبری که صبح امروز(16 شهریورماه) در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری برگزار شد گفت: هدف ما از برگزاری مراسم ازدواج دانشجویی این است که جوانان در دوران دانشجویی ازدواج کنند و به همین دلیل مراسم ازدواج دانشجویی با شعار ازدواج دانشجویی برگزار می‌شود.

جوادی در ادامه خاطرنشان کرد:امسال از 22 شهریور 95 ثبت‌نام شرکت در مراسم دانشجویی آغاز می‌شود و این مهلت تا 30 مهر 95 ادامه خواهد داشت.

وی افزود:دانشجویانی که تاریخ عقدشان از اول مهر 94 تا 30 مهر 95 است می‌توانند برای شرکت در مراسم ازدواج دانشجویی ثبت‌نام کنند.

مدیر مرکز فرهنگی اردوهای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تاکید کرد: زوج‌های دانشجویی که از سال‌های قبل از شرکت در مراسم ازدواج دانشجویی جا مانده‌اند، می‌توانند در مراسم ازدواج دانشجویی سال تحصیلی جدید ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: طرح «همسفر تا بهشت» از دی ماه آغاز می‌شود و زوجهای دانشجو در قالب این طرح به مشهد مقدس اعزام می‌شوند و در این سفر از کارگاه‌های آموزشی استفاده می‌کنند.

وی تاکید کرد: سال گذشته حدود 33 هزار زوج برای شرکت در مراسم ازدواج دانشجویی ثبت‌نام کردند که از این تعداد 650 زوج از اساتید دانشگاه‌ها بودند.