مجتمع تخصصى دندانپزشکى روشان در شهر کرمان افتتاح شد

همزمان با افتتاح این مجتمع، طرح سلامت دهان و دندان در این مرکز آغاز شد. طرح سلامت با هدف تشویق عموم مردم جهت مراجعه به دندانپزشکى، طراحى و اجرا شده است.

 در دوره سه ماهه این طرح، تمامى مراجعین به صورت رایگان معاینه مى شوند و سپس در صورتى که براى درمان مراجعه کنند، از  ١٠ درصد تخفیف برخوردار خواهند شد.

بنابر این گزارش، آمار نشان مى دهد که اکثر افراد جامعه، خصوصاً در قشر آسیب پذیر ، به دلیل بالا بودن هزینه معاینه اولیه به دندانپزشک مراجعه نمى کنند ، این امر باعث پس رفت وضعیت سلامت دهان و دندان مى شود، چه بسا افراد بى آنکه بدانند با عدم مراجعه به موقع،  خود و جامعه  را دچار هزینه هاى بسیار سنگین ترى مى کنند. دهان به عنوان یکى از راههاى ورود به بدن نقش موثرى در بیمارى یا سلامت انسانها دارد و ارتباط مهمى بین بیماریهاى دهان و دندان و سایر بیماریها، مثلاً دیابت و بیماریهاى قلب و عروق وجود دارد.

 مجتمع روشان یکى از بزرگترین مراکز تخصصى دندانپزشکى در جنوب شرق کشور است که بخش هاى  مختلفى از جمله جراحی فک و صورت، درمان ریشه دندان، ترمیمی و زیبایی، دندانپزشکی کودکان،جراحى و درمان بیماریهاى لثه، ایمپلنت و لیزر، رادیولوژی، پروتزهای دندانی، را شامل مى شود و کلیه امور دندانپزشکی مورد نیاز مراجعین را پوشش می دهد .

جمع متخصصین این مجموعه با فراهم کردن تکنیک روز و علم نوین دندان پزشکی، فضایی را ساخته اند تا بیماران تا سقف ١٥٠ نفر در روز بتوانند تمامی تخصص ها و امکانات دندانپزشکی را در کنار هم در یک مجموعه  دریافت کرده و از کنار هم بودن آنها استفاده کنند و در زمان و انرژی حداکثر صرفه جویی را انجام دهند.