دولت باید برنامه اساسی برای رفع مشکل آب واحدهای مسکن مهر داشته باشد
حسن کریمی معاون امور عمرانی استانداری تهران اظهار داشت: مقدمات واگذاری بسیاری از واحدهای مسکن مهر در سطح استان تهران فراهم شده و تنها در برخی از نقاط و شهرستان های استان مانند فیروز کوه، صفادشت و پیشوا مشکلی وجود دارد و آن این است که  واحدهای ساخته شده،  متقاضی ندارند.

 

وی افزود: در شهرهای پرند و پردیس که بیشترین واحدهای مسکن مهر وجود دارد، خدمات زیر ساختی مانند فضای آموزشی، آب، برق و تامین مسائل امنیتی و ایجاد پاسگاه در حال آماده سازی است، در حال حاضر برای ساکنین شهر مشکلی وجود ندارد، اما اگر جمعیت پانصدهزار نفری در این دوشهر ساکن شوند ،بامشکل تامین آب و برق مواجه می شویم  که دولت باید برنامه اساسی برای این امر در نظربگیرد  .
 
معاون امور عمرانی استانداری تهران تصریح کرد: یکی از برنامه های جدی دولت به خصوص وزارت نیرو بحث فاضلاب است که در حال انجام و تاپایان سال جاری عمده مشکلات مربوط به  آن رفع می شود.
 
کریمی گفت: یکی از معضلات موجود در مسکن مهر پردیس ساکن نشدن مردم علی رغم وجود امکانات زیرساختی است که باید این مساله مورد بررسی قرار بگیرد.

وی در پایان تاکید کرد: 50تا60درصد افراد متقاضی مسکن مهر باید در این شهرها ساکن شوند تا حداقل امکانات در اختیار آنها قرار گیرد.