کشف هزاران کیلوگرم مواد مخدر در هفته گذشته

سردار عزیزالله ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اجرای چند عملیات بزرگ مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر در هفته گذشته در تشریح دستاوردهای این عملیات‌ها اظهار کرد: در هفته گذشته به دنبال تلاش‌های اطلاعاتی انجام گرفته، همکاران ما موفق شدند 63 عنصر اصلی قاچاق مواد مخدر در استان هرمزگان را شناسایی و دستگیر کنند که در جریان این عملیات‌ها، 16 دستگاه خودرو و موتورسیکلت قاچاقچیان نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: در خلال اجرای این عملیات‌ها، 4608 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد که حدود 3218 کیلوگرم از این مواد، تریاک بود.

وی ادامه داد: علاوه بر این، همکاران ما موفق شدند در عملیاتی مشترک با استان فارس، بیش از 1400 کیلوگرم هروئین را از قاچاقچیان مواد مخدر کشف و ضبط کنند.

ملکی همچنین با اعلام خبر کشف بیش از 7 تن مواد مخدر از ابتدای شهریور ماه در استان هرمزگان اضافه کرد: از ابتدای سال جاری و با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و سایر همکاران ما، بیش از 41 تن تریاک، 4750 کیلوگرم حشیش، 1490 کیلوگرم هروئین و 42 کیلو مرفین کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه از ابتدای امسال 72 باند تهیه و توزیع مواد مخدر این استان منهدم شده‌اند، خاطرنشان کرد: در جریان این اقدامات 9554 عنصر اصلی دستگیر، 461 خودرو توقیف و 2 نفر از قاچاقچیان نیز به هلاکت رسیدند.