پیمان سنندجی مدیر عامل شرکت‌ واحد اتوبوسرانی شهر تهران در حاشیه جلسه ستاد مهر که امروز(شنبه) برگزار شد،در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به باز گشایی مدارس در سال تحصیلی جدید ناوگان اتوبوسرانی تقویت شد، بر همین اساس 50 دستگاه اتوبوس به این ناوگان اضافه شد و سعی کردیم سر فاصله اتوبوس‌ها را کاهش دهیم. 
 
وی افزود: تمهیدات لازم برای حضور اتوبوس‌ها در هنگام تعطیلی مدارس پیش بینی و قرار بر آن شد نسبت به حضور به موقع اتوبوس در ایستگاه‌هایی که نزدیک مدارس است اقدام کنیم، همچنین از مینی بوس‌هایی که نوسازی شده برای جابه جایی دانش آموزان به عنوان سرویس مدارس استفاده خواهد شد، برای مدارس استثنایی 90 دستگاه و برای مدارس معمولی 120 دستگاه مینی بوس اختصاص داده شد، البته برای مدارس استثنایی از ون‌ها و اتوبوس‌های مخصوص استفاده می شود.
 
مدیر عامل شرکت‌ واحد اتوبوسرانی شهر تهران بیان کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته امیدواریم شاهد تجمع دانش آموزان در زمان برگشت نباشیم، ضمن اینکه تمامی خطوط ما و حرکت اتوبوس‌ها طبق زمانبندی است. 
 
وی در پایان گفت: دو خط محلی به زودی به بهره برداری می‌رسد و قرار است یک خط هم از میدان آرژانتین به سمت منطقه 22 راه اندازی کنیم.