2هزار و 219 عوامل اجرایی ستادی سرشماری دو مرحله ای

نعمت الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران اظهارداشت: سرشماری امسال در 2مرحله شامل  ثبت اطلاعات اینترنتی از  سوم تا 23مهرماه و مرحله ثبت حضوری اطلاعات از 24مهرماه تا 25آبان‌ماه خواهد بود .

وی افزود: در سرشماری  امسال، شهرستان تهران معادل پنج استان در نظر گرفته شده و تعداد عوامل اجرایی ستادی نیز معادل 2 هزار و 219 نفر است .

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران با تاکید بر لزوم همکاری خانوارها برای ثبت اطلاعات صحیح گفت: قطعا ثبت اطلاعات صحیح موجب به دست آمدن آمار دقیق خواهد شد که می‌تواند در برنامه‌ریزی درست کشور نقش بسزایی داشته باشد .

ترکی تصریح کرد: افرادی که در دو مرحله ثبت اینترنتی و ثبت اطلاعات حضوری حاضر نباشند تلفنی اطلاعات آنها ثبت خواهد شد، همچنین افرادی که در مرحله اول و به صورت اینترنتی اطلاعات خود را ثبت کرده باشند، توسط این سیستم کد رهگیری دریافت خواهند کرد که این کد رهگیری به معنای ثبت اطلاعات آنها است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران ثبت اطلاعات توسط سرشمارانی که به صورت حضوری مراجعه می‌کنند به کمک تبلت را یکی از تفاوت‌های این دوره سرشماری نفوس و مسکن خواند و افزود: قطعا با توجه به ثبت اطلاعات از طریق تبلت نتیجه و خروجی سرشماری نفوس و مسکن سال 95 در مدت زمان کوتاه‌تری انجام خواهد شد، همچنین استفاده از این تکنولوژی موجب کاهش هزینه‌ها خواهد بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در پایان گفت: مردم می‌توانند برای ثبت اطلاعات خود به آدرس اینترنتی www.s95.sci.org.ir  مراجعه کنند.