برگزاری مراسم هواپیمای نظم و دوستی که در محل فرودگاه مهرآباد تهران

سردار مهری رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور پیش از ظهر امروز در مراسم هواپیمای نظم و دوستی که در محل فرودگاه مهرآباد تهران برگزار شد با اعلام این مطلب افزود: نیروی انتظامی برای تامین امنیت همه ی مردم در سراسر کشور زحمات زیادی می کشد در طول شبانه روز پلیس برای امنیت شما و خانواده ها پست نگهبانی دارد و از تمام مردم ایران حراست و حفاظت میکند.

وی افزود: امسال شعار همه باهم برای امنیت و آرامش بیش تر انتخاب شده تا همه باهم مردم و شما دانش آموزان با کمک به یکدیگر این وظیفه خطیر را به سرانجام برسانیم.

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور گفت: هدف از این برنامه این است که دانش آموزان با وظایف پلیس آشنا شوند و تلاش ما این است که جان مسافران را از مبداء به نقشد و در طول پرواز هم حفظ کنیم.

در ادامه این مراسم سردار معصوم بیگی جانشین رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: احترام به نظم و قانون باید در جامعه نهادینه شود و به آن احترام گذاشته شود تا آن جامعه و کشور رشد پیدا کند.

وی افزود: این امر سبب می شود محیط امن و ایمن شکل پیدا کند و نابهنجاری ها کاسته شود.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری ناجا ادامه داد اجتماعی کردن آحاد مردم وظیفه خیلی از دستگاه ها است از جمله خود آموزش و پرورش، پلیس و گروه همسالان.

وی توصیه کرد: دانش آموزان باید با افراد خوبی دوست شوند و توصیه های پلیس را جدی بگیرند زیرا دانش آموزان با جدی گرفتن این توصیه ها به امنیت جامعه کمک می کنند.

سردار معصوم بیگی افزود: پلیس پیشگیری بیش از 50برنامه برای این هفته پیش بینی کرده است که یکی از آن ها همین هواپیمای نظم و دوستی است.