آزادسازی قیمت هتل‌ها در کشور در آینده‌ای نه چندان دور

مسعود سلطانی‌فر امروز در پنل پرسش و پاسخ سرمایه‌گذاران خارجی در همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در گردشگری در پاسخ به پرسش یکی از سرمایه‌گذاران خارجی مبنی بر اینکه نظام قیمت‌گذاری هتل‌ها در ایران به سمت آزادسازی خواهد رفت، اظهار داشت: استراتژی ما این است که به مرور به سمت آزادسازی قیمت هتل‌ها برویم، مقدماتش انجام شده است، سازوکارها را فراهم می‌کنیم تا در آینده‌ای نه چندان دور آزادسازی قیمت هتل‌ها را داشته باشیم.

معاون رئیس جمهور در پاسخ به پرسش یکی دیگر از سرمایه‌گذاران خارجی در خصوص اینکه چه کمکی به سرمایه‌گذاران در زمینه اخذ مجوزهای مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری انجام می‌شود، گفت: ما در پی مقررات‌زدایی در این زمینه هستیم تا تعداد مجوزها را کاهش دهیم.

وی افزود: در همین راستا ستادی را در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با کمک دستگاه‌های اجرایی مرتبط از جمله سازمان سرمایه‌گذاری خارجی تشکیل داده‌ایم تا از ابتدای ورود بخش خصوصی در تمام بخش‌ها به آنها کمک کنیم و مشکلات را به مرور برطرف سازیم.

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تصریح کرد: ما حامی سرمایه‌گذار هستیم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن مجوزهای لازم از دستگاه‌های مختلف برای سرمایه‌گذار اخذ شود.

سلطانی‌فر تأکید کرد: سازمان میراث فرهنگی امروز در وضعیت خوب تعامل با دستگاه‌های مرتبط است که این فرصتی است برای سرمایه‌گذارانی که می‌خواهند در بخش گردشگری سرمایه‌گذاری داشته باشند.