جابجایی برخی کیوسک های شهرنت در پایتخت

مسیح قائمیان مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر  با بیان اینکه در سراسر کشور جانمایی 34 نقطه از کیوسک های شهرنت که ایراد داشتند انجام شد، گفت: در کلان شهر تهران فقط در 3 نقطه جانمایی ها درست نبود و آنها را جابجا کردیم.

وی گفت: شهرنت ابتدای پاسداران جمع آوری شد، البته ما می خواستیم برخی شهرنت ها را جمع آوری کنیم که شهرداری های مناطق اعلام کردند، بماند و آنهایی که مانع تردد بودند را جابجا کردیم.

مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر با اشاره به اینکه در حال حاضر مشکلی نداریم، افزود: اگر شهروندان در نقطه ای از شهر مشاهده کردند که مشکلی در کیوسک ها وجود دارد، به محض اطلاع در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل آنها رسیدگی می کنیم.

وی با بیان اینکه طی بررسی های به عمل آمده کیوسک هایی که ایراد داشته اند و برای تردد شهروندان مشکل ایجاد می کرده اند را برداشته ایم، تصریح کرد: اولویت ما رفاه حال شهروندان است و نمی خواهیم در تردد آنها مشکلی ایجاد شود.

قائمیان با اشاره به اینکه تا پایان شهریور، 300 کیوسک شهرنت در کل کشور راه اندازی شده است، بیان کرد: در این کیوسک ها خدمات بانکی ارائه می شود، در ابتدای شروع به کار، کیوسک ها را در 40 کیلومتری شعبه های فیزیکی بانک مستقر می کردیم.

مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر در خصوص اینکه در حال حاضر در شهرهایی مستقر می شویم که بانک شهر در آنجا شعبه ندارد، اضافه کرد: تمامی خدمات بانک شهر را از طریق کیوسک های شهرنت ارائه می کنیم، این در حالیست که در مناطق مرزی و نقاط دور افتاده نیز کیوسک های شهرنت را مستقر می کنیم.