روحیه صبر وانقلابی خانواده شهدا برای همگان الگو است

 سردار حسین اشتری در دیدار با خانواده شهدا، با اشاره به وجود برخی ناامنی ها در منطقه اظهار کرد: اقتدار و امنیت مثال زدنی امروز کشور را مرهون جانفشانی شهدا و رزمندگان انقلاب و اسلام هستیم.

وی با بیان اینکه شهدا و رزمندگان بهترین الگو برای همه ما هستند، افزود: الگوگیری از منش و سیره شهدا یک فرهنگ ارزشی و انقلابی است.

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خاطرنشان کرد: شهدا در مسیر پاسداری از ارزش های اسلامی و دینی حرکت کردند و ایثار شهیدان برای ما مقدس و زنده است.

سردار اشتری با بیان اینکه امروز در هر جایگاه و مسئولیتی که هستیم باید در تداوم راه شهدا انجام وظیفه کنیم، مطرح کرد: صیانت از ارزش های اسلامی و انقلابی وظیفه همگانی است.

وی با بیان اینکه خدمت به خانواده شهدا را وظیفه خود می دانیم، افزود: روحیه صبر و ایثار خانواده شهدا برای همه ما درس و الگو است. قدردان شهدا و خانواده این عزیزان هستیم و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران را برخود توفیقی بزرگ می دانیم.

وی گفت: از پیشنهادات و راهنمایی خانواده شهدا و ایثارگران در راستای ارتقاء نظم و امنیت استقبال می کنیم و امیدواریم این عزیزان با راهنمایی های خود پشتیبان فرزندانشان در نیروی انتظامی باشند.

این مقام انتظامی کشور با اشاره به رشادت مدافعان حرم عنوان کرد: مدافعان حرمین شریفین اثبات کردند که دفاع از ارزش های اسلامی و دینی فرا مرزی است، امروز اگر در کشور احساس امنیت و آرامش وجود دارد قطعا مدافعان حرم در این امنیت نقش مهم و تأثیرگذاری دارند.

وی گفت: انشاء الله که بتوانیم سربازان خوبی برای ولی امر مسلمین باشیم و با الگوگیری از سیره و منش شهدا خدمت گزاران شایسته ای برای کشور و مردم باشیم.

سردار اشتری تأکید کرد: گوش به فرمان مقام معظم رهبری تا پای جان برای حفظ اقتدار ، عزت و امنیت این کشور خواهیم ایستاد.

روز گذشته و در پنجمین روز از هفته نیروی انتظامی، فرمانده ناجا با همراهی مشاور و رئیس دفتر فرمانده ناجا و معاون نیروی انسانی با خانواده شهید "هادی جوان دلاور"، شهید "احمد کورشلی"، شهید "محسن قربانی" و شهید مدافع حرم "محمدرضا دهقان" دیدار و گفتگو کرد.