بازپرس جنایی امیدوار است با کمک آزمایش دی‌ان‌ای معمای مرگ اسرارآمیز دختر جوان فاش شود.این جسد ظهر روز پنجشنبه 4شهریورهنگام حفر چاه در محوطه شرکتی خصوصی واقع در خیابان سازمان آب توسط چند کارگر ساختمانی کشف و ماجرا خیلی زود به محسن مدیرروستا، بازپرس دادسرای امور جنایی اطلاع داده شد.

 
در نگاه اول هیچ نشانه‌ای درخصوص هویت متوفی وجود نداشت و حتی معلوم نبود که استخوان‌های کشف شده متعلق به زن است یا مرد. به‌همین دلیل اسکلت کشف شده به پزشکی قانونی منتقل شد چراکه به‌نظر می‌رسید زمان زیادی از مرگ وی می‌گذرد. چند روز بعد پزشکی قانونی اعلام کرد که جسد متعلق به یک زن است اما هنوز علت اصلی قتل مشخص نبود.
 
در چنین شرایطی تیمی از مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تحقیقات خود را برای کشف معمای این پرونده آغاز کردند. آنها در نخستین اقدام به بررسی پرونده زنان گمشده پرداختند که در لابه‌لای آنها با پرونده‌ای روبه‌رو شدند که سال89 در اداره یازدهم پلیس آگاهی به جریان افتاده بود. آن زمان خانواده دختری 30ساله به پلیس اعلام کرده بودند که او به طرز مرموزی ناپدید شده و هیچ اطلاعی از سرنوشتش ندارند.
 
تحقیقات در آن پرونده حکایت از این داشت که دختر جوان با فرد مرموزی در تماس نبوده و عصر روز ناپدیدشدنش برای خرید از خانه خارج شده و دیگر برنگشته بود. تحقیقات درخصوص پرونده گم‌شدن دختر جوان به بن‌بست رسیده بود تا اینکه مأموران با انجام بررسی‌های تازه پی بردند که مشخصات استخوان‌های کشف‌شده که هنگام حفر چاه به‌دست آمده بود با مشخصات دختر ناپدید شده مطابقت دارد.
 
همین کافی بود تا با دستور قاضی سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران، خانواده دختر جوان به پزشکی قانونی احضار شوند. خانواده دختر جوان با توجه به رنگ موی دخترشان و رنگ موی جسد کشف‌شده عنوان کردند که رنگ موها متفاوت است اما با توجه به اینکه زمان زیادی از مرگ جسد کشف شده می‌گذرد احتمال می‌رود رنگ موها با گذشت زمان تغییر کرده باشد. از سوی دیگر زمان ناپدید‌شدن دختر جوان و منطقه‌ای که او گم شده بود با محل کشف جسد مطابقت دارد، به همین دلیل قاضی سهرابی دستور آزمایش دی‌ان‌ای در این پرونده را صادر کرد تا معمای این ماجرای مرموز فاش شود.