نفوذ‌ها مانع شکل‌گیری تحقیق و تفحص از صندوق فرهنگیان بود!!!

جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در خصوص آخرین وضعیت از صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار داشت: اطلاعاتی از وضعیت داخلی آنجا ندارم اما بازداشت‌ها همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تا کنون ۵ نفر مرتبط با پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان بازداشت شده‌اند، افزود: اوضاع صندوق خوب نیست و منتظر اولین جلسه مجلس بعد از تعطیلات هستیم تا طرح تحقیق و تفحص از این صندوق در صحن مجلس مطرح و پیگیری شود.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه از اواخر سال گذشته پیگیر موضوع تحقیق و تفحص در صندوق ذخیره فرهنگیان بودیم، ادامه داد: یک مقدار نفوذهایی در این خصوص وجود داشت که نمی‌گذاشت تحقیق و تفحص شکل بگیرد اما در نهایت توانستیم تقاضای تحقیق و تفحص را بگیریم و از آن طرف نیز دادستانی ورود پیدا کرده است که امیدواریم بتوانیم گزارش شفافی به فرهنگیان ارائه دهیم.

وی در خصوص موضوع استیضاح وزیر آموزش و پرورش و ارتباط آن با صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: البته چون در اساسنامه صندوق آمده است که وزیر پاسخگو است، اتفاقات اخیر در صندوق ذخیره فرهنگیان در استیضاح وزیر آموزش و پرورش تأثیر دارد. 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بحث استیضاح وزیر آموزش و پرورش مطرح است البته برخی امضایشان را پس گرفته‌اند و برخی هم جدیداً امضا کردند.