عزت‌الله خانمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس درباره سرانجام تخریب هتل "آرینا" که در منطقه فشم و در حریم رودخانه در حال ساخت بوده است، گفت: براساس کمیسیون ماده 99 رأی به تخریب چند طبقه از هتل آرینا داده شده ولی هنوز دیوان عدالت اداری پس از گذشت ماه‌ها رأی نهایی درباره این هتل را صادر نکرده است.

وی افزود: جلساتی با دیوان عدالت اداری، استانداری تهران و دیگر دستگاه‌های ذیربط برای شفاف‌سازی در موضوع هتل "آرینا" داشته‌ایم و در جلسه آینده به جمع‌بندی نهایی در این خصوص خواهیم رسید.

خانمحمدی ضمن تقدیر از پایگاه یکم مبارزه با مواد مخدر (شمیرانات) اظهارداشت: حدود 300 کیلوگرم مواد مخدر تریاک کشف و 500 نفر نیز دستگیر شدند.

وی یادآور شد: در چند روز اخیر نیز 122 کیلوگرم تریاک کشف شده بود و 4 نفر از قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر در لواسان دستگیر شدند.

وی یادآور شد: افرادی که کشت گیاه گراس داشته‌اند شناسایی و دستگیر شده‌اند.

فرماندار شهرستان شمیرانات درباره طرح سرشماری نفوس و مسکن نیز اظهارداشت: ثبت نام اینترنتی نفوس و مسکن در شهرستان شمیرانات در حال انجام است و تاکنون این شهرستان رتبه دوم را در استان تهران دارد.

وی افزود: بر این اساس، تاکنون 15 درصد از خانواده‌ها و 16 درصد از جمعیت شهرستان شمیرانات به صورت اینترنتی در سامانه نفوس و مسکن ثبت نام کرده‌اند که پیش‌بینی ما این است که در فرصت باقیمانده 20 درصد خانواده‌ها و 25 درصد جمعیت شهرستان شمیرانات ثبت نام اینترنتی نفوس و مسکن را داشته باشند.

فرماندار شهرستان شمیرانات درباره تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز نیز اظهارداشت: در 7 ماه گذشته 60 فقره اجرای حکم قلع و قم و رفع تصرف در اراضی ملی را داشته‌ایم که ارزش ریالی آن 60 میلیارد تومان است.