ساکنان اردوگاه امام حسین(ع) نمی‌تواند با یزیدیان عالم دست بدهند

حسین کاشانی‌پور در همایش تسخیر لانه‌های جاسوسی مجازی استکبار با اشاره به اهمیت فضای ‌مجازی اظهار کرد: امروز یکی از خطوط مقدم استکبارستیزی همین فضای ‌مجازی است و باید پیام انقلاب از طریق این بستر پخش شود.

وی به مفهوم استکبارستیزی اشاره‌ و تصریح کرد: استکبارستیزی یک مفهوم قرآنی است و می‌توان گفت عصاره حرکت انبیاء الهی همین استکبارستیزی است.

مسئول‌ همایش‌ «تسخیر لانه‌های جاسوسی مجازی استکبار» با بیان اینکه قیام امام حسین(ع) بلند کردن پرچم استکبارستیزی بود، یادآور شد: هر کس در اردوگاه امام حسین(ع) باشد برای تمام طول تاریخ نمی‌تواند با یزیدیان عالم دست بدهد و این در رفتار امام ‌راحل و رهبر‌معظم‌انقلاب کاملاً مشهود است.

کاشانی‌پور با تاکید بر جریان استکبارستیزی در نهضت‌ عاشورا تصریح کرد: یک معیار روشن برای کار ما، آزرده شدن و آزار دیدن یزیدیان عالم است؛ هر گاه یزیدیان عالم از دست ‌ما آزرده شدند و آزار دیدند، نشان‌دهنده این است که ما حسینی هستیم و حسینی عمل کردیم.

مسئول ستاد 13 آبان اذعان داشت: این همایش برای نخستین بار در حال برگزاری است و این اقدام بابی است که در این فضا گشوده‌ایم و برای نمونه از برخی فعالان فضای ‌مجازی در حوزه استکبارستیزی تقدیر می‌کنیم.