مرد شیشه‌ای ساقی خود را کشت+عکس

در ساعت 22:30 روز 24 مهر امسال، از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 وقوع یک فقره مجروحیت منجر به فوت در درمانگاه رازی به کلانتری157 مسعودیه اعلام شد.

با حضور مأمورین کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد فردی به هویت حسن 38ساله بر اثر ضربات چاقو به گردن و شانه راست به قتل رسیده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در همان تحقیقات اولیه اطلاع پیدا کردند که مقتول طی درگیری در پارک پمپ بنزین واقع در منطقه مسعودیه به قتل رسیده است.

کارآگاهان با مراجعه به محل درگیری، ضمن شناسایی تعدادی از شاهدان صحنه درگیری و انجام تحقیقات تکمیلی اطلاع پیدا کردند که مقتول در زمینه خرید و فروش موادمخدر فعالیت داشته و شب حادثه در داخل پارک با یکی از خریداران ( مصرف کنندگان ) موادمخدر بنام محمد 44 ساله درگیر، در ادامه بر سر قیمت فروش موادمخدر از نوع شیشه با این شخص درگیر و نهایتا با ضربات متعدد چاقو توسط "محمد . ج" به قتل رسانده است.

 

در ادامه رسیدگی به پرونده، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که متهم پرونده محمد از مجرمین سابقه دار در زمینه سرقت و موادمخدر است و در خانه‌ای مجردی در منطقه مسعودیه زندگی می کند؛ لذا این محل شناسایی و در در مراجعه کارآگاهان به این محل مشخص شد که محمد همزمان با ارتکاب جنایت از این محل نیز متواری شده است؛ در ادامه و با همکاری مأمورین کلانتری 157 مسعودیه، محل های تردد محمد در این منطقه شناسایی و سرانجام در حالیکه طی این مدت به صورت بلامکان و کارتن خواب شده بود، وی را در ساعت 22:00 مورخه 25/07/1395 دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.

متهم پس از انتقال به اداره دهم صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف و در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: جهت خرید مواد نزد مقتول در پارک رفتم اما بر خلاف هر روز، اینبار درخواست پول بیشتری برای فروش مواد کرد. میزان پول درخواستی از سوی مقتول را نداشتم؛ از او خواهش کردم تا مواد مورد نیازم را به همان قیمت گذشته به من بفروشد اما او قبول نکرد و در ادامه، با هم درگیر شدیم؛ با شدید شدن درگیری، با چاقویی که همراه داشتم چندین ضربه به سمت وی پرتاب کرده و پس از آن به سرعت از محل متواری شدم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: متهم صبح روز 26 مهر به شعبه ششم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران اعزام و بازپرس پرونده با صدور قرار بازداشت موقت ، متهم را جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داد.