چگونه برای همسرم یک مرد رویایی باشم؟

صداقت همیشه بهترین است یک زن هرگز دوست ندارد که در موقعیت های مهم زندگی به وی دروغ گفته شود. بر اساس یک مطالعه برخی زنان می توانند متوجه دروغ گویی دیگران شوند. وقتی به گونه ای سعی می کنید حقایق را جور دیگری تعبیر کنید یا کتمان کنید آنها به طور طبیعی متوجه می شوند. او تنها می خواهد در زندگی شما، در تمام خوشی ها و ناخوشی ها، شریک شود. اگر به نحوی سعی می کنید با وی صادق نباشید به وضوح وی را ناراحت می کنید. البته این واقعیت نیز وجود دارد که حقیقت محض در همه جا کاربرد ندارد. به خصوص اگر وی در مورد ظاهرش پرسید باید بگویید او زیبا است، می درخشد، 15 کیلو اضافه وزن وی برای شما اهمیتی ندارد و کوتاهی موهایش او را بسیار جذاب تر کرده است. در واقع تنها جایی که باید دروغ بگویید همین گونه موارد است. در واقع همه ی ما گاهی ژولیده و نامرتب به نظر می رسیم، اما یک زن هرگز نمی خواهد چنین چیزی را بشنود.


حس شوخ طبعی:

زنان بدون آنکه متوجه باشند از مردانی که حس شوخ طبعی دارند خوششان می آید. مطالعات نشان می دهند که یک مرد باید بداند چطور آنها را به خنده بیاندازد.

معادله ی رهبری و پیروی:

هنگامی که با زن رویاهای خود معاشرت می کنید باید از معادله ی رهبری و پیروی آگاه باشید. زمان هایی وجود دارد که باید شما او را دنبال کنید و شرایطی نیز به وجود می آید که باید او را به دنبال خود بکشید. این امر بستگی به موقعیت دارد که باید آن را بو بکشید.

حمایت و احترام:

زنان می خواهند یک مرد حامی و مودب باشد. در ارتباط با کار و تصمیم گیری مرد باید بداند که در شرایط سخت زندگی یک زن چگونه از وی حمایت کند و در ارتباط با دوستان و آشنایان وی یا خودش با احترام، ادب و وقار رفتار کند.

تربیت منطقی:

زنان مردانی را ترجیح می دهند که از تربیت منطقی و ذکاوت برخوردارند. متخصصان روابط فردی بر این باورند که زنان قوی انتظار دارند اگر مردی نمی داند چرا در مورد موضوعی نظری خاص دارد، می تواند تا زمانی که دلیل آن را می یابد در این مورد صحبت نکند. این امر به این معنی نیست که مرد در رابطه با چنین زنی احساس فشار کند، اما زنان قوی بدون دلیل روشن و قوی هیچ نظر یا عقیده ای را نمی پذیرند و بنابراین از شریک زندگی خود نیز انتظار دارند چنین باشند.

قدرت فکری و جسمی:

هیچ زنی نمی خواهد تمام زندگی را با یک مرد ترسو و ضعیف بگذراند. زنان جاه طلب مردانی را ترجیح می دهند که به لحاظ فیزیکی و روحی قوی هستند. به هر حال، شما یک مرد هستید و یک زن باید در کنار شما احساس امنیت و غرور کند.

امنیت مالی:

خیلی منطقی است زیرا پول محور بقا در این سیاره است. یک زن واقعی شما را فقط برای خودتان می خواهد اما از مردش هم می خواهد آینده اش را تضمین کند و در اینجا پول شما نقشی کلیدی بازی می کند.

عشق و احترام نسبت به خانواده اش:

 دوست داشتن یک زن خیلی خوب است اما مطمئنا برای یک رابطه ی طولانی مدت کافی نیست. او می خواهد خانواده اش را دوست داشته باشید و به آنها احترام بگذارید. و البته می خواهد نسبت به افراد اطرافتان احساس همدلی داشته باشید. ترکیبی از یک مرد قوی، حامی و مهربان باعث غرور یک زن می شود.