محدودیت های ترافییکی در جاده های کشور

افکارنیوز - پليس راه نيروي انتظامي براي امروز و فردا در محورهاي مواصلاتي کشور محدوديت هاي ترافيکي ويژه اي در نظر گرفته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ پرویز البرزی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راه کشور با اعلام اینکه تردد وسایل نقلیه در جاده هراز در مسیر تهران - شمال و بالعکس با ترافیک نیمه سنگین مواجه است گفت: عبور و مرور خودرو در سایر جاده های کشور روان است.
وی افزود: با توجه به تعطیلات دو روزه ای که برای امروز و فردا به دلیل افزایش دمای هوا در کشور از سوی هیئت دولت اعلام شده پلیس راه برای تسهیل در عبور و مرور در محورهای شمالی کشور محدودیتهایی را در نظر گرفته است.
سرهنگ البرزی افزود: بر این اساس امروز یکشنبه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۴ و فردا دوشنبه از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ شب تردد انواع کامیون به استثنای کامیونهای مواد سوختی و فاسد شدنی در جاده هراز ممنوع است.
همچنین از فردا دوشنبه ساعت ۶ صبح تا ۲۴ تردد انواع تریلر به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی در محور تهران به قائم شهر و بالعکس در جاده فیروزکوه ممنوع است.
به گفته معاون عملیات ترافیکی پلیس راه کشور، فردا دوشنبه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ تردد انواع وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد در جاده کرج - چالوس ممنوع است.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راه کشور افزود: همچنین از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۴ فردا دوشنبه تردد انواع انواع وسایل نقلیه از ۱۵ کیلومتری بالای مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه است.
مرکز کنترل ترافیک پلیس راه با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور به مسافران است.