برای داشتن یک سفر خوب و راحت، برنامه‌ریزی دقیق لازم است تا بتوان بدون دغدغه به سفر رفت و از آن لذت برد. گروهی از افراد ترجیح می‌دهند با پرس و جوی فراوان چه از دوستان و آشنایان و چه در اینترنت، برای همه چیز برنامه‌ریزی کنند و با کمترین هزینه، بیشتر لذت را از سفرشان ببرند. اما در این مسیر نیز دشواری‌هایی وجود دارد، دشواری‌هایی مثل رزرو هتل مناسب.

 

پیدا کردن هتلی خوب در محل سفر، یکی از کارهای نسبتا زمان‌بر است، شما یا باید تجربه‌ی لازم را داشته باشید یا راهنماهایی خوب، وگرنه شاید با صرف هزینه‌های زیاد، آسایش و رفاه و سرویسی معمولی یا حتی کمتر از یک هتل دریافت کنید.

در چند سال اخیر، محتوای بسیاری در خصوص گردشگری، سفر و نیازهای آن به‌خصوص فرصت‌های اقامتی برای مسافران فراهم شده و نیازهای اولیه و اصلی بسیاری از مسافران از این طریق برطرف می‌شود. در این بین سایت‌های بسیاری در حوزه‌ی رزرو هتل راه‌اندازی شده‌اند.

 

سامانه‌ی اینترنتی رزرو هتل جاباما، یکی از معتبرترین سامانه‌های رزرو آنلاین هتل است که اطلاعات هتل‌ها را به تفکیک شهر و موقعیتشان در شهرهای مختلف به مسافران نشان می‌دهد. در جاباما این امکان به مسافر داده می‌شود تا بتواند چند هتل را با هم مقایسه و اطلاعات و امکانات‌شان را بررسی کند و به نتیجه‌ای مورد دلخواه برای انتخاب اقامتگاه برسد. سامانه‌ی جاباما دارای نشان اعتماد الکترونیک است و مسافر می‌تواند با خیال آسوده هتل مورد نظر خود را بر اساس امکانات مورد نظر انتخاب کند.

ویژگی بارز این سامانه سادگی آن است، بطوریکه مسافر حتی در اولین ورود به سایت به دور از هرگونه پیچیدگی می‌تواند هتل مورد نظر خود را جستجو و رزرو نماید. بعنوان مثال اگر مسافری قصد داشته باشد از هر شهری به تهران سفر کند و بدنبال رزرو یکی از هتل های تهران باشد با ورود به جاباما در کمتر از چند ثانیه اطلاعات مربوط به شهر و مدت اقامت خود را وارد می‌کند و به لیستی از هتل‌ها با طیف قیمتی متفاوت دسترسی پیدا می‌کند.

جاباما، اطلاعات کاملی از اماکن اقامتی موجود در سراسر کشور را، با شیوه‌های نمایشی مختلف، در اختیار شما قرار می‌دهد که این امر باعث بالا رفتن قدرت مقایسه و انتخاب شما خواهد شد و برای اکثر قریب به اتفاق اماکن اقامتی، میزانی تخفیف ارائه می‌کند که این امر می‌تواند به کاهش هزینه‌ها یا انتخاب گزینه‌ای بهتر، کمک شایانی کند.

می‌توانید با ورود به سامانه‌ی جاباما با بهره‌مندی از تمام این ویژگی‌ها نسبت به رزرو آنلاین هتل‌های مشهد یا هر یک از شهرهای سراسر کشور اقدام کنید. رزرو هتل از سامانه‌ی جاباما کمترین وقت را از شما می‌گیرد و برخلاف اکثر دفاتر خدمات مسافراتی، شما در لحظه‌ی رزرو، اقامت‌نامه‌ی هتل خود را دریافت خواهید کرد و پشتیبانی شایسته‌ی این سامانه، امکان مواجهه‌ی شما با هر مشکلی در فرآیند رزرو را به صفر می‌رساند.