در پی وقوع تصادف سه دستگاه کامیون، رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 104 را ساعت 13:14 دقیقه روز گذشته به محل حادثه دربزرگراه آزادگان، نرسیده به جاده قدیم کرج راهی کرد. 

سید مجتبی حسینی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این خصوص ابراز داشت: دراین حادثه یک دستگاه کامیون کمپرسی، یک دستگاه کامیونت خاور و نیز یک دستگاه تریلی با یکدیگر برخورد کردند که براثر این تصادف، علاوه بر خسارت دیدن هرسه وسیله نقیه، کامیون تریلی هم دچار نشتی شدید گازوییل شد. 

وی با اعلام اینکه خوشبختانه رانندگان هر سه کامیون بدون آسیب دیدگی، از کامیون های خود خارج شده بودند، افزود: نیروهای آتش نشانی با قرار دادن علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و قطع جریان برق این کامیون ها، محل حادثه را ایمن سازی کردند. 

این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: با توجه به نشتی گازوییل از باک کامیون تریلی و جاری شدن آن بر سطح جاده، آتش نشانان با پاشیدن خاک از لغزنده شدن آسفالت و بروز آتش سوزی جلوگیری کردند. 

حسینی ادامه داد: نیروهای عملیاتی پس از ایمن سازی محل حادثه و انتقال خودروها به حاشیه امن بزرگراه، محل حادثه را برای بررسی علت این تصادف تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.