ایرانیخواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در ارتباط با اظهارات وزیر محترم بهداشت در مورد درخواست وجه از سوی شهرداری قم بابت عوارض ساخت پروژه‌های درمانی گفت: مبلغ یاد شده بابت پروژه‌های بیمارستانی در دست اقدام حوزه سلامت استان قم است که از آن جمله می‌توان به عوارضی که برای بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی قم در نظر گرفته شده است نام برد که مبلغی بالغ 130 میلیارد تومان تعیین شد.

وی ادامه داد: البته پس از ۶ ماه پیگیری و رایزنی صورت گرفته این مبلغ به 90 میلیارد تومان کاهش یافته و تمامی مستندات مربوطه نیز موجود است.

وی افزود: با توجه به خدمات ارائه شده از سوی وزارت بهداشت انتظار می‌رود مسئولان شهری به ویژه رئیس شورای اسلامی شهر قم که به عنوان مسئول مسائل شهری است اطلاعات به روزتری نسبت مجموعه شهرداری داشته و در راستای تعامل و خدمات رسانی به مردم گام برداشته شود.

ایرانیخواه اظهار داشت:‌ حوزه سلامت و بهداشت حوزه ای است که باید همه دستگاه‌ها و مجموعه‌ها برای ارتقاء آن تلاش کنند، به ویژه شهرداری‌ها که باید در این عرصه الگو باشند نه اینکه تمامی خدمات را نادیده گرفته و واقعیت‌های موجود را نیز کذب بخوانند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تاکید کرد: نهادهای نظارتی و مسئولان استانی قم باید در این عرصه وارد شده تا علاوه بر اطلاع رسانی دقیق و شفاف به مردم، واقعیت‌ها را برای افکار عمومی بیان کرده و مشخص شود که چرا رئیس شورای اسلامی شهر قم یک وزیر را که دارای سابقه درخشان در خدمت رسانی به ملت شریف ایران اسلامی است را دروغگو و سخنان وی را کذب خطاب کند و بدین واسطه جایگاه شهر مقدس قم را متزلزل کند.

ولی‌الله بیاتی رییس شورای شهر قم عصر دیروز با اشاره به انتشار اخباری در فضای مجازی از قول وزیر بهداشت در خصوص درخواست عوارض 100 میلیاردی شهرداری قم برای ساخت بیمارستان، گفته بود: این موضوع واقعاً صحت ندارد و هیچ جایی نبوده که پیشنهاد احداث بیمارستان شود و شهرداری این مبلغ را مطالبه کند.