تجمیع ماموریت های دارویی و درمانی هلال احمر

 مهندس علی‌اصغر احمدی در مراسم تکریم و معارفه معاون سابق و سرپرست جدید معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت با تقدیر از زحمات سه‌ساله معاون سابق بهداشت، درمان و توانبخشی، گفت: دکتر رئیس‌کرمی دارای سجایای اخلاقی برجسته و بزرگ‌منشانه است که دلسوزانه خود را وقف کار در هلال‌احمر کرده و هر آنچه در توان داشت؛ خالصانه برای خدمت به مردم و انسانهای نیازمند  در طبق اخلاص گذاشت.

وی همچنین با تبریک به دکتر صفاریه به عنوان سرپرست جدید معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی،گفت: باید فعالیت‌های خوب گذشته را با قوت دنبال کرد و ماموریت‌های هر حوزه را در جای خود محقق کرد، در این زمینه یکی از وظایف اصلی، تجمیع ماموریت‌های دارو و درمان در هلال‌احمر است.

احمدی با اشاره به اینکه هلال‌احمر نباید جای هیچ دستگاه و سازمانی کار کند، تاکید کرد: اگر هلال‌احمر مشغول امور روزمره جامعه باشد، در هنگام حادثه نمی‌تواند خدمات خوبی ارائه دهد؛ ضمن اینکه این نهاد مردمی کمک دولت و سایر دستگاه‌ها است و به‌جای آنها نیست.

دکتر سید رضا رئیس‌کرمی هم در این با تقدیر از همه همکاران خود در معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی بابت همراهی و همگامی برای خدمت بهتر به هموطنان، گفت: به عنوان داوطلب جمعیت هلال‌احمر، همواره در خدمت این نهاد مردمی مانده و به همکاری خود ادامه خواهم داد.

دکتر حسن صفاریه معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال‌احمر هم در این مراسم با اشاره به اینکه  کرامت نیروی انسانی در اولویت فعالیت‌ها قرار دارد، عنوان کرد: به علاوه ارتقاءسطح علمی و مهارتهای نیروی انسانی نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است و این مهم به دوره زمانی دراز مدت نیاز دارد.

وی با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از توان و تجربه بازنشستگان در چارچوب قانون، گفت: همچنین تعامل مناسب با وزارت بهداشت و درمان از دیگر مواردی است که باید به آنها توجه کرد.