دشمنان نظام به دنبال بی اعتماد کردن مردم به مسئولان هستند

 احمد دنیا مالی در سیصدو دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: انتشار اخبار مرتبط با املاک نجومی و واگذاری آنها از طریق شهرداری تهران به برخی از اشخاص در راستای شفاف سازی منتشر نشد. 
 
وی افزود: نامه ای که یک کارشناس سازمان بازرسی آن را نوشته نباید این قدر حاشیه ایجاد می کرد که اکنون اعضای شورا بخواهند برای پاسخ گویی به این حاشیه ها اقدام کنند. 
 
رئیس کمیسیون عمران حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه بحث واگذاری املاک از سوی دستگاه قضا مورد بررسی قرار می گیرد اظهار کرد: درحال حاضر از نظر رسانه های دروغ پرداز خارجی محمد باقر قالیباف شهردار تهران مجرم است زیرا او طبق قانون و بخشنامه املاکی را به برخی از افراد واگذار کرده است. 
 
دنیا مالی با اشاره به حضور قالیباف به عنوان فرمانده در جبهه جنگ خاطر نشان کرد: قالیباف از 17 سالگی فرمانده جنگ بوده و پس از آن نیز هر زمان که مسئولیتی را برعهده داشته بدون کوچکترین خطایی به وظیفه خود عمل کرده است. 
 
وی ادامه داد: من مدتها به عنوان معاون قالیباف در شهرداری تهران فعالیت کرده ام و این را اعلام می کنم که او هیچگاه خواسته ای غیر قانونی از اعضای زیر مجموعه خود نداشته است. 
 
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه دشمنان نظام به دنبال بی اعتماد کردن مردم به مسئولان هستند اظهار کرد: دشمنان نظام اعتماد عمومی را هدف قرار داده اند و اکنون قالیباف یکی از چهره هایی است که افراد در پی تخریب او هستند.