از مردم و اعضای شورا بابت اشتباه انجام داده عذرخواهی کنید

رضا تقی‌پور در سیصدودومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و بعد از صحبت‌های مطرح شده شهردار تهران و پرسش‌های مطرح شده اظهار کرد: از صحبت‌های مطرح شده توسط شهردار تهران قدردانی می‌کنیم و تشویش اذهان عمومی که سایه سنگینی بر فعالیت شورا انداخته و به دلیل تهمت‌ها و افتراها توسط برخی اعضا صورت گرفته جای تاسف دارد.

وی افزود: امیدواریم موضوعات مطرح شده در زمینه واگذاری املاک شهرداری هرچه زودتر پایان یابد چرا که مردم از ما انتظار خدمت‌رسانی را دارند؛ مردم انتظار حرف حق را دارند نه اینکه شایعه، تهمت و افترا علیه مسئولان  ومدیران شهری صورت بگیرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از رفتار برخی اعضای شورای شهر تهران نسبت به موضوع واگذاری املاک شهرداری گفت: متاسفانه این مسئله خوراکی برای بیگانگان شد و این جای تاسف دارد که بعضی دوستان به رسانه‌های بیگانه چشم می‌دوزند و حتی توجهی کوچک به صداوسیما و رسانه‌های داخلی ندارند بلکه خوراکی را برای رادیوهای بیگانه فراهم می‌کند.

تقی‌پور خطاب به منتشرکنندگان اسناد محرمانه واگذاری املاک شهرداری اظهار کرد: حرف بی‌مبنا زدن و اتهام‌افکنی به هیچ عنوان درست نیست، شما که هرچه می‌دانستید در اختیار دیگران گذاشتید و از اطلاعات محرمانه، دروغ و شایعه پرهیز نکردید؛ لااقل از مردم و اعضای شورا بابت اشتباه انجام داده عذرخواهی کنید.

وی افزود: این عضو شورا که اسناد محرمانه را منتشر کرده اگر قوه قضائیه و نظام را قبول دارد باید اسناد را به قوه قضائیه ارائه دهد و اگر هم قبول ندارد که مسئله چیز دیگری است.

عضو شورای اسلامی شهر تهرانتصریح کرد: بهتر است دوستان به سایر دوستانشان توصیه کنند اطلاعات فیش‌های نجومی را به قوه قضائیه بدهند، البته این فیش‌های نجومی حسابش از مدیران خدوم دولتی جدا است.