تریلی حامل برنج یا تریاک؟

سردار مجید شجاع،گفت: بامداد دیروز مأموران انتظامی ایست و بازرسی "علی آباد" بیرجند در اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر، هنگام کنترل و بازرسی خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند. 
 
وی اظهار داشت: خودرو ،حامل بار برنج گمرکی و پلمب شده بود که از مرزهای شرق کشور بارگیری و به مقصد شهرهای مرکزی کشور در حرکت بود که برای بازرسی به ایست و بازرسی هدایت شد. 
 
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: در بازرسی اولیه از خودرو ،مورد ممنوعه ای کشف نشد ولی با توجه به پلمب بودن خودرو و حالات روحی و روانی راننده و سرنشین آن ،در خصوص فک پلمب تریلی با مقام قضائی و گمرگ خراسان جنوبی هماهنگی صورت گرفت و نماینده گمرک در محل ایست و بازرسی حضور یافت. 
 
سردار شجاع گفت: با حضور نماینده گمرک ، تعدادی از کیسه های برنج توسط مأموران جابجا شد که در نهایت پس از تلاش چند ساعته پلیس ،تعداد 62 بسته تریاک به وزن یک تن و 240 کیلوگرم تریاک با لفافه از زیر بار برنج تریلی کشف شد. 

وی تصریح کرد: در این رابطه دو متهم دستگیر شدند و تحقیقات برای کشف و شناسایی سایر عوامل دخیل در قاچاق این محموله مواد مخدر ادامه دارد.