اجازه اطلاع رسانی در مورد پزشک تبریزی را نداریم

سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی نیروی انتظامی در ادامه نشست خبری خود گفت: در چند ماه گذشته از سال کاهش ٣ درصدی جانباختگان تصادفات را شاهد بوده ایم.

سخنگوی ناجا همچنین با اشاره به این مطلب که ٧٣ درصد جانباختگان جان خود را در جاده‌ها از دست داده اند گفت: ٨٠ درصد جانباختگان تصادفات شهری را راکبین موتورسیکلت و عابران پیاده تشکیل می‌دهند.

وی همچنین به توقف شماره گذاری خودروهای سنگین و نیمه سنگین دیزلی و موتورهای کاربراتوری از اول مهر اشاره کرد و گفت: توقف شماره‌گذاری در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

سخنگوی ناجا تصریح کرد: شرط لازم برای شماره گذاری اخذ استاندارد یورو ٦ و یورو ٤ و نصب فیلتر جاذب آلودگی هوا است.

سردار منتظرالمهدی همچنین درباره خودروهایی که خلافی آنها بیش از یک میلیون باشد نیز گفت: این خودروها توقیف می شوند.

وی همچنین درباره مشمولان غایبی که مشمول پرداخت جریمه غیبت خدمت سربازی که از زمان غیبت آنها ٨ سال می گذرد گفت: این افراد هرچه زودتر جهت ثبت نام و پرداخت جریمه اقدام کنند چرا که ممکن است سال آینده این طرح اجرایی نشود.

سخنگوی ناجا گفت: ٣٦ درصد قتل ها در ٦ ماه گذشته به وسیله سلاح سرد صورت گرفته که بخش عمده آن به دلیل عدم کنترل خشم آنی بوده است.

سردار منتظرالمهدی درباره پزشک تبریزی نیز گفت: در این خصوص کارآگاهان تبریزی اطلاعاتی را به دست آوردند که این اطلاعات در دست مقامات قضایی بود و به ما اجازه اطلاع رسانی نداده بودند.

وی افزود: مقام قضایی پس از مشخص شدن موضوع خودشان اطلاع رسانی کردند.