آتش تالار پذیرایی را سوزاند

وقتی مسئولان یک تالار پذیرایی متوجه بروز آتش سوزی در طبقه سوم این تالار شدند با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت نیروهای عملیاتی ایستگاههای 31 و 71 و گروه امداد و نجات 12 را ساعت 9:15 دقیقه صبح دیروز  به خیابان سمنگان، خیابان 46 متری نارمک رهسپار کرد. 

عباس قاسمی افسر آماده منطقه شش عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این باره اظهارداشت: در طبقه سوم یک تالار پذیرایی، یک اتاق 60 مترمربعی با کاربری اتاق عقدکه با چوب دکور سازی شده بود آتش گرفت و به علت وجود موادقابل اشتعال فراوان در محل به سرعت تمام اتاق شعله ور شد. 

وی با بیان اینکه سقف این اتاق از جنس پشم شیشه و چوب ساخته شده بود، افزود: آتش نشانان بی درنگ با استفاده از تجهیزات انفرادی، دستگاه های تنفسی و لوله های آبدهی خود را به طبقه سوم رساندند و با سرعت و تلاش زیاد، این آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند. 

این افسر آماده آتش نشانی در خصوص علت بروز این حادثه گفت: کارگران و مسئولان تالار در حال عایق کاری و قیرگونی سقف اتاق عقد بودند که ناگهان آتش سوزی در این مکان رخ داد.

قاسمی با اشاره به این که خوشبختانه به رغم شدت آتش سوزی هیچ یک از افراد حاضر درمحل آسیب ندیدند، خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی پس ازمهارکامل آتش وهمچنین انتقال اجناس سوخته به خارج از محل حادثه، تذکرات ایمنی لازم را به مسئولان تالار پذیرایی گوشزد کردند.