40 درصد پروژه خیابان 17 شهریور تکمیل شده است
ابوالفضل قناعتی عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مشکلات خیابان17 شهریور، اظهار داشت: شورای شهر برای ساماندهی این محور دوباره به این پروژه ورود پیدا خواهد کرد تا به شکل قبلی خود بازگردد.
 
وی با بیان اینکه بحث اصلی شورا با شهرداری تهران در رابطه با باز شدن این خیابان فراهم کردن شرایطی برای فعالیت کسبه و شهروندان بوده است، افزود: در حال حاضر این خیابان باز شده اما شرایطی که کسبه و شهروندان بتوانند مانند قبل از آن استفاده کنند، محیا نشده است.
 
عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه به گفته یکی از کسبه هر روز عده‌ای در این محور برنامه‌ای به راه می‌اندازند و وضعیت را بدتر می‌کنند، تصریح کرد: بعضی روزها در این مسیر کاروان‌هایی راه‌اندازی می‌شود که این موضوع برای کسبه محل مشکلاتی را ایجاد کرده است.
 
قناعتی با تأکید بر اینکه بحث  شورا با شهرداری تهران برداشتن جدول و نیوجرسی نبود، گفت: بحث ما این بود که شرایط را برای درآمدزایی بهتر کسبه فراهم کنند اما با پیگیری شورا و مطالبه مردمی تنها 40 درصد کار در این محور توسط شهرداری تهران انجام شده است.
 
وی با اشاره به اینکه شهرداری تهران هنوز 60 درصد از پروژه محور 17 شهریور را تکمیل نکرده است، افزود: شهرداری تهران باید شرایط را هموار کند تا شهروندان و کسبه بتوانند از فضای این محور به درستی استفاده کنند.
 
عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه دوباره باید شرایط محور 17 شهریور را بررسی کنیم، گفت: باید مسیر این محور را برای کاهش ترافیک و راه اندازی مجدد کسب و کار به حالت اولیه بازگردانیم.
 
قناعتی با بیان اینکه در گذشته یک تصمیم غیر کارشناسی برای این محور گرفته شده است، تأکید کرد: پیوست‌های اجتماعی و اقتصادی برای این محور لحاظ نشده به همین دلیل باید هرچه سریعتر به دنبال حل مشکلات مردم و کسبه محور 17 شهریور باشیم.